Witam
Założenie jest proste - prawo pracy pozwala na wiele etatów - tu nie ma nic związanego z łamaniem prawa.
Mam pracę na etacie w jednej firmie. Chcę podjąć pracę na etacie w innej firmie. Jak uniknąć sytuacji, żę jedne kadry dowiedzą się, że mam jeszcze drugi etat?
Chodzi o to, żęby gdzieś w systemach nie wyszło, że ZUS już ktoś płaci i jest jakiś konflikt w skłądkach czy w podatku dochodowym.
Czy można zrobić tak, żeby absolutnie kadry nie miały informacji, że ktoś mi już jakiś ZUS czy podatek opłaca?
Mam jeszcze JDG na boku - zawsze mógłbym ściemniać, że mam księgową, która mi coś ogarnie (obsolutnie inna branża na JDG - wynajem nieruchomości)
Proszę o odpowiedź ale bez komentarzy typu coś jest moralne a coś nie. Albo jak pogodzić 2 etaty w tym samym czasie - to nie jest ten topic.
pozdrawiam