Zerwanie umowy z plusem

0

Zastanawiam sie nad zerwaniem umowy z plusem oraz przeniesieniem swojego numeru do play'a w zwiazku ze zmiana regulaminu. Czytalem, ze plus powinien przeslac nowy regulamin do wgladu, a ja mam czas do konca czerwca na ewentualne zerwanie umowy. Mam racje?

Lecz do tej pory zadnego regulaminu nie dostalem. Byc moze dlatego, ze korzystam z rachunku elektronicznego? Czy Wy dostaliscie juz nowe regulaminy?

0

Przyszedł, w zeszłym miesiącu chyba. Ale ja rachunki papierowe dostaję.

0

Nie znam szczegółów ale mój kolega z pracy dokładnie tak zrobił około 2 tygodnie temu (po zmianie regulaminu w plusie, zrezygnował z usług na rzec Play'a). Co ciekawe telefon z abonamentu mu został :D

0

Bo to jest wyjątkowa sytuacja: jak zmieniają regulamin w trakcie trwania twojej umowy to masz prawo się nie zgadzać ze zmianami w regulaminie (a umowe podpisałes jeszcze w czasie obowiązywania tego starego) i muszą ci umożliwić zerwanie umowy bez zadnych konsekwencji (masz na to ileśtam dni).

0

Nie, nie masz czasu do końca czerwca tylko do 7 dni od daty upływu terminu płatności faktury z którą otrzymuje się informacje o zmianie regulaminu. Operator ma obowiązek poinformować o zmianach z wyprzedzeniem przynajmniej jednego okresu rozliczeniowego od daty wprowadzenia zmian w życie. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lipca wobec czego info powinno trafić do klienta w maju...

0

Też dostalem regulamin, ale tak jak Ktos dostaje rachunki papierowe.

0

Hmm, kolega, ktory rowniez korzysta z elektronicznego rachunku tez nie dostal nowego regulaminu :( Dziwne...

0

I ja podobnie: nic nie dostałem, korzystam z rachunku elektronicznego, zastanawiam się nad migracją do play.

Ktoś wie jak dokładnie wygląda załatwianie takiego przejścia? Najpierw do plusa się uderza czy do play?

Chyba zadzwonię do BOK i wypytam.

EDIT:
Informacje o zmianie regulaminu najprawdopodobniej macie w e-bok, a dokładnie:
Rozliczenia i pakiety -> Rachunek elektroniczny -> Lista plików do pobrania i list przewodni.pdf

0

Dzieki hyde. Rzeczywiscie jest!

0

No i spieprzylem :((
Na moim koncie od 1 czerwca lezal nowy regulamin a ja dopiero teraz go zauwazylem ://

A 7 dni od terminu platnosci ostatniej faktury plynal tydzien temu :/
Porazka...

0

ja podobnie :) listonosza wyczekiwałem, a tu mnie plus z nienacka wziął :)

0

Skurw*** ciagle dostaje od nich smsy z pierdołami typu "wyslij sms pod numer XXXX, swiateczna/weekendowa promocja" (BTW: ktos wie jak sie tego pozbyc? inetrwencja w bok pomoze?) albo informacja, ze dostepny jest nowy rachunek, ale akurat O TYM zapomnieli mi wspomniec :/

0

Ogólnie plus bardzo nieładnie podszedł do sprawy, same problemy robią, o czym mozna poczytac na forach poświęconych tematyce GSM (np. telepolis).
Natomiast podobna zmiana ma miejsce w telewizji n i oni z kolei żadnych problemów nie robią, pełnych informacji udzielają i wręcz mili są. Na oficjalnym forum n-ki nawet przedstawiciele (moderatorzy) udzielają informacji.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1