Luxmed się dławi

0

Może jak pojawi się możliwość aby [CIACH!], to problem z kolejkami nieco się zmniejszy. Bo dzisiaj czasem nawet prywatnie trudno się dostać do lekarza, zwłaszcza jeżeli chodzi o dobrego specjalistę.

0
somekind napisał(a):
Wibowit napisał(a):

Kiedyś chodziłem do Scanmedu na umowę z NFZ (byłem studentem wtedy) i interniści co prawda byli na bieżąco, ale zwykle olewali sprawę. Jak stanęła mi ość w gardle - poczekać, aż się rozpuści. Podobnie z kością (taką cienką z uda w kurczaka). Miałem uraz mięśnia klatki piersiowej (zmiażdżenie przez kolegę z treningów judo) - też poczekać i tyle, nawet jakichś konkretnych przeciwbólowych środków nie dała.

Ja od czerwca bujam się z urazem stopy. Po skręceniu zamiast mnie wysłać na rehabilitację, to mnie wysyłali na homeopatyczno-magiczne zabiegi w rodzaju krioterapii albo lasera. Efekt taki, że do tej pory coś mi w stopie strzyka, do tego znowu pojawiły się siniaki. Na dodatek na serię zabiegów musiałem czekać kilka tygodni. I wszystko w Luxmedzie.

Nie wiem jaki masz uraz, ale mi krioterapia pomogła (ból w stawie biodrowym). Efekt: 100% zniknięcie bólu.
Trochę gorzej z podeszwą - mechaniczna akupresura (też na ból) pomogła w ok. 70% (LuxMed).

2

byłem na kontrolach u 5 różnych każdy powiedział co innego na temat tego kiedy, co i w ogóle będę mógł robić. Fajny efekt, gdy raz mówią, że można skakać, biegać i grać w piłkę, a tydzień później, że tylko spacerować

A czy w innych branżach nie jest tak samo?
Popatrz chociażby na 4P i gorące dyskusje w stylu "OOP czy funkcyjnie", "SQL czy nierelacyjna", "PHP czy Python", "mikroserwisy czy monolit" itp :D Praktycznie każdy fachowiec (albo "fachowiec") ma inną wizję, ale nieraz nie da się jednoznacznie stwierdzić, które podejście jest lepsze.

0

W Luxmedzie jest problem z całym systemem. Nie odświeża im wolnych wizyt. Najlepiej wyszukiwać wcześnie rano albo późnym wieczorem, kiedy na portalu jest mały ruch (info od pani na infolinii). Chyba baza danych dostaje zadyszki :) No cóż, każdego specjalistę można zastąpić...

0

Firma wykupił nam Luxmed więc jesteśmy osobami pracującymi, więc przychodzimy do lekarza zazwyczaj po pracy, więc czemu nie ma dostępnych wizyt popołudniami, więc po co nam ten luxmed tylko na papierki i do płacenia, więc czemu w formularzu kontaktowym luxmed nie ma opcji zgłaszania uwag pacjenta, więc czemu panie z recepcji nie oodzwaniaja w sprawach pacjentów jak się ich prosi, to ma być prywatna służba zdrowia? Organizacja jak w NFZ. Nie oceniam tu pracy lekarzy tylko organizacje placówki w Gorzowie Wlkp. Kto za to odpowiada?

1

Luxmed był dobry kiedy jego usługi były ekskluzywne dla wybranych przedstawicieli najlepiej opłacanych specjalizacji. Teraz każdy ma Luxmed tak jak i ubezpieczenie NFZ, więc zrobił się z tego NFZ 2.

0

Jeżeli mówicie o sytuacji, że nie możecie znaleźć dogodnych terminów u specjalistów, to raczej jest to wynikiem problemu ich systemu i bazy danych. Za dużo klientów wyszukuje, rezerwuje i anuluje. Trzeba wchodzić wcześnie rano albo późnym wieczorem żeby znaleźć terminy, wtedy mają mniejsze obciążenie serwerów i wszystko działa sprawniej.

3

Owszem, przyczyną problemu jest system, ale nie ten Luxmedu, tylko ochrony zdrowia w Polsce. Po prostu mamy za mało lekarzy.

1

Dziś rano akurat dla córek rezerwowałem wizytę. Była jedna w systemie internetowym to dzwonię na infolinię i pytam czy może nie dałoby rady od razu przyjąć drugiej, może lekarz się zgodzi.
Dialog:
Ja: Mogę prosić?
Panii: nie można.
Ja: Poproszę wiec o normalny termin.
Pani: nie ma.
Ja: w warunkach pakietu mam wizytę zapewnioną.
Pani: tak ale w ciągu 24 godzin. Mogę umówić na jutro.
Ja: Nie tego samego dnia.
Pani: Nie.
Ja: Tak, takie mam warunki i za nie płacę.
Pani: O właśnie się zwolniły dwa terminy.
Trzeba ich cisnąć bo niedługo wprowadzą listy na 2025.

0

Tak czytam co tu piszecie i z perspektywy Niemiec wydaję się, że życie w Polsce to jest walka.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0