Luxmed się dławi

Odpowiedz Nowy wątek
2019-02-11 15:33
0

Cześć,
jakie macie doświadczenia z Luxmedem? Bo to co jest w tej chwili to jest niepoważne. Luxmed nachapał się tylu klientów i teraz chcę to przełknąć ale nie ma szans, i chyba jedyne co może zrobić to zwymiotować. Mam kolegę, który jest ciężko chory i dzisiaj mu odwołali wizytę u specjalisty a kolejne wolne terminy są za kilka miesięcy, a posiada najdroższy pakiet. Znacie jakąś rozsądna alternatywę dla Luxmedu?

Żeby nie być gołosłownym to wystarczy albo wejść tutaj https://forum.interia.pl/lux-[...]e-tematy,dId,3180393,strona,5 albo na facebooka Luxmedu i tam pod każdym ich postem są jakieś komentarze w stylu:

No właśnie i jak tu się dostać do lekarza. Szczecin ginekolog brak terminów do 1 czerwca, laryngolog brak terminów do 1 czerwca. Zachęcacie do korzystania z Waszych usług. Proszę podać skuteczny sposób na dostanie się do lekarza. Wyłącznie siedzenie przed komputerem i ciągłe spędzanie wolnego czasu na wyszukiwaniu wizyte?

lub

We Wrocławiu brak dostępnych terminów do internisty na najbliższe pół roku. Proszę o informacje pod jakim numerem moge złożyć reklamacje i odzyskać pieniądze które zapłaciłem za plan opieki medycznej.

Pozostało 580 znaków

2019-08-26 15:11
0
somekind napisał(a):
Wibowit napisał(a):

Kiedyś chodziłem do Scanmedu na umowę z NFZ (byłem studentem wtedy) i interniści co prawda byli na bieżąco, ale zwykle olewali sprawę. Jak stanęła mi ość w gardle - poczekać, aż się rozpuści. Podobnie z kością (taką cienką z uda w kurczaka). Miałem uraz mięśnia klatki piersiowej (zmiażdżenie przez kolegę z treningów judo) - też poczekać i tyle, nawet jakichś konkretnych przeciwbólowych środków nie dała.

Ja od czerwca bujam się z urazem stopy. Po skręceniu zamiast mnie wysłać na rehabilitację, to mnie wysyłali na homeopatyczno-magiczne zabiegi w rodzaju krioterapii albo lasera. Efekt taki, że do tej pory coś mi w stopie strzyka, do tego znowu pojawiły się siniaki. Na dodatek na serię zabiegów musiałem czekać kilka tygodni. I wszystko w Luxmedzie.

Nie wiem jaki masz uraz, ale mi krioterapia pomogła (ból w stawie biodrowym). Efekt: 100% zniknięcie bólu.
Trochę gorzej z podeszwą - mechaniczna akupresura (też na ból) pomogła w ok. 70% (LuxMed).


Szacuje się, że w Polsce brakuje 50 tys. programistów
Skręcenie kostki 3 stopnia. Nie polecam - 16 miesięcy minęło, ciągle czasem boli i strzyka przy ruszaniu. - somekind 2019-08-26 23:06
Panie, 3 stopnia to z minimum 2 lata sie goi. Jeśli nie było rehabilitacji błyskawicznie po urazie to już "po ptakach". - raveltravel 2019-08-27 11:14

Pozostało 580 znaków

2019-08-27 11:27
2

byłem na kontrolach u 5 różnych każdy powiedział co innego na temat tego kiedy, co i w ogóle będę mógł robić. Fajny efekt, gdy raz mówią, że można skakać, biegać i grać w piłkę, a tydzień później, że tylko spacerować

A czy w innych branżach nie jest tak samo?
Popatrz chociażby na 4P i gorące dyskusje w stylu "OOP czy funkcyjnie", "SQL czy nierelacyjna", "PHP czy Python", "mikroserwisy czy monolit" itp :D Praktycznie każdy fachowiec (albo "fachowiec") ma inną wizję, ale nieraz nie da się jednoznacznie stwierdzić, które podejście jest lepsze.


That game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay
So this is all I have to say
edytowany 1x, ostatnio: cerrato, 2019-08-27 11:28
Jest czas na OOP i jest czas na FP. Tylko purysci ktorzy nigdy nie widzieli StringUtils mysla inaczej. - vpiotr 2019-08-27 11:34
Ale nie chodzi mi o to, czy OOP jest lepsze czy gorsze od FP. Nawet doświadczeni programiści mogą do tego samego zadania podejść na różne sposoby. Widać tak samo maja lekarze :D - cerrato 2019-08-27 11:38

Pozostało 580 znaków

2019-08-29 12:17
0

W Luxmedzie jest problem z całym systemem. Nie odświeża im wolnych wizyt. Najlepiej wyszukiwać wcześnie rano albo późnym wieczorem, kiedy na portalu jest mały ruch (info od pani na infolinii). Chyba baza danych dostaje zadyszki :) No cóż, każdego specjalistę można zastąpić...

Pozostało 580 znaków

2019-11-30 11:37
0

Firma wykupił nam Luxmed więc jesteśmy osobami pracującymi, więc przychodzimy do lekarza zazwyczaj po pracy, więc czemu nie ma dostępnych wizyt popołudniami, więc po co nam ten luxmed tylko na papierki i do płacenia, więc czemu w formularzu kontaktowym luxmed nie ma opcji zgłaszania uwag pacjenta, więc czemu panie z recepcji nie oodzwaniaja w sprawach pacjentów jak się ich prosi, to ma być prywatna służba zdrowia? Organizacja jak w NFZ. Nie oceniam tu pracy lekarzy tylko organizacje placówki w Gorzowie Wlkp. Kto za to odpowiada?

Pozostało 580 znaków

2019-12-02 15:48
1

Luxmed był dobry kiedy jego usługi były ekskluzywne dla wybranych przedstawicieli najlepiej opłacanych specjalizacji. Teraz każdy ma Luxmed tak jak i ubezpieczenie NFZ, więc zrobił się z tego NFZ 2.

Pozostało 580 znaków

2019-12-02 15:51
3

Czyli jednak sam fakt że coś jest prywatne nie wystarcza żeby było dobre? No kto by pomyślał. :D

Dziwne. Amber Gold był prywatny i dawał lepsze odsetki niż państwowe banki. ;) - somekind 2019-12-02 15:52
Nie każde prywatne jest dobre ale każde dobre jest prywatne. - Czulu 2019-12-02 15:55
Nie, prywatne nie jest dobre, jest po prostu opłacalne. Głównie dla właścicieli i dla tych którzy wpasują się w model biznesowy. Jednak nie każda sfera życia powinna być poddawana prawom rynku. ;) - tdudzik 2019-12-02 16:01
Zapewnie nie, ale generalnie prywatne usługi w warunkach rynkowej konkurencji są lepsze niż państwowe gdzie wszyscy mają wyjebane na satysfakcję klienta. Oczywiście kiedy ta konkurencja znika, to i prywaciarze mają wyjebane i wtedy jakość spada. - Czulu 2019-12-02 16:04

Pozostało 580 znaków

2019-12-02 17:06
0

Jeżeli mówicie o sytuacji, że nie możecie znaleźć dogodnych terminów u specjalistów, to raczej jest to wynikiem problemu ich systemu i bazy danych. Za dużo klientów wyszukuje, rezerwuje i anuluje. Trzeba wchodzić wcześnie rano albo późnym wieczorem żeby znaleźć terminy, wtedy mają mniejsze obciążenie serwerów i wszystko działa sprawniej.

Pozostało 580 znaków

2019-12-02 17:08
2

Owszem, przyczyną problemu jest system, ale nie ten Luxmedu, tylko ochrony zdrowia w Polsce. Po prostu mamy za mało lekarzy.


"HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING. DO YOU KNOW, THAT IN A UNIVERSE SO FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM."

Pozostało 580 znaków

2019-12-02 17:54
1

Dziś rano akurat dla córek rezerwowałem wizytę. Była jedna w systemie internetowym to dzwonię na infolinię i pytam czy może nie dałoby rady od razu przyjąć drugiej, może lekarz się zgodzi.
Dialog:
Ja: Mogę prosić?
Panii: nie można.
Ja: Poproszę wiec o normalny termin.
Pani: nie ma.
Ja: w warunkach pakietu mam wizytę zapewnioną.
Pani: tak ale w ciągu 24 godzin. Mogę umówić na jutro.
Ja: Nie tego samego dnia.
Pani: Nie.
Ja: Tak, takie mam warunki i za nie płacę.
Pani: O właśnie się zwolniły dwa terminy.
Trzeba ich cisnąć bo niedługo wprowadzą listy na 2025.

Miałeś farta i się zwolniły terminy. Generalnie dzwonić do nich nie ma sensu, bo na infolinii mają dostęp do tych samych wizyt, które widać w systemie internetowym. Jak kiedyś chciałem się dostać do specjalisty i zadzwoniłem do nich, to mi powiedzieli, że jak zwolnią się terminy, to ktoś do mnie oddzwoni. Prędzej sam trafiłem na wolny termin, tylko trzeba było wejść do systemu koło północy. Terminy dostępności usług to jest chwyt marketingowy, nie dają żadnej gwarancji. Jedyne co dobre to to, że mogą Ci pozwolić iść na prywatną wizytę, za którą później zwrócą kasę. - somekind 2019-12-03 00:15
Nie do końca. Nie wiem jak to jest, ale parę razy w ramach rozmów z infolinią, tylko luźnych usłyszałem, że w wewnętrznym systemie mają widoczne coś co można nazwać terminami dodatkowymi. Jak klient się kłóci itp. to mogą zaproponować. Sytacja tego typu jak w rozmowie nie jest pietwsza. Ba kiedyś zrobiłem test. Żona siedziała obok i odświeżała stronę. Po wyrecytiwaniu warunków dostałem terminy nie widoczne na stronie. Najwyraźniej takie maja odgórne wytyczne. A zaczęło się od skarg u nas do opiekuna handlowego. Opiekun zalecił w przypadku braku wizyty na www telefon. - jurek1980 2019-12-03 07:12

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0