C++ - czy warto?

0

Witam,
nie wiem czy taki temat był już poruszany, bo szukałem, ale nic interesującego nie znalazłem.
Ostatnio sporo myślałem nad swoją przyszłością. Zaczynam drugi rok studiów i sądzę, że w końcu wypadałoby się jakoś ukierunkować. Wiem na pewno, że chcę programować, ale zastanawiam się czy warto inwestować w C++, czy też lepiej od razu zająć się C# lub Javą? Co sądzicie na ten temat?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam

0

Jest zapotrzebowanie zarówno na C++ jak i na Javę tak więc wybierz co Ci bardziej pasuje.

0

Dobrze Ci radze - idz w C# i Jave. Teraz na tym kase sie trzepie.

Z C++ tez znajdziesz prace, ale bedzie to pewnie klepanie niskopoziomowego kodu = pelno debugowania, paprania sie. To bawi chyba tylko mlodych, na starosc czlowiekowi sie nie chce.

0
exeman napisał(a)

Dobrze Ci radze - idz w C# i Jave. Teraz na tym kase sie trzepie.

Glownie projekty dla malych klientow, na czas, byle jak. Mialem propozycje pracy przy takich rzeczach, dziekuje postoje.

exeman napisał(a)

Z C++ tez znajdziesz prace, ale bedzie to pewnie klepanie niskopoziomowego kodu = pelno debugowania, paprania sie. To bawi chyba tylko mlodych, na starosc czlowiekowi sie nie chce.

Jak kto woli, jak na razie systemy ktore leca w kosmos, dzialaja w laboratoriach, prototypy, wszysto to jest robione w c++. Ja wybieram ta droge.

0

Glownie projekty dla malych klientow, na czas, byle jak

A skąd masz te dane, że głównie małe ? :>
W Javie pisze się właśnie dosyć duże systemy a więc raczej nie dla małych klientów.

0

EgonOlsen: Jakieś dziwne rzeczy opowiadasz. W C# i Javie małe rzeczy?
Oprogramowanie dla lotnisk, banków, to wszystko idzie w C#/Java.

0
exeman napisał(a)

EgonOlsen: Jakieś dziwne rzeczy opowiadasz. W C# i Javie małe rzeczy?
Oprogramowanie dla lotnisk, banków, to wszystko idzie w C#/Java.

Podejrzewam ze glownie bazy danych, nie przytocze tu tego co o bazach danych mowil moj profesorek z programowania ani kilku znajomych programistow, obawiam sie ze to jest niecenzuralne i ktos moglby sie obrazic. [rotfl]

0
EgonOlsen napisał(a)

Jak kto woli, jak na razie systemy ktore leca w kosmos, dzialaja w laboratoriach, prototypy, wszysto to jest robione w c++. Ja wybieram ta droge.

Tak? A dla przykładu łaziki marsjańskie NASA w Common Lispie programuje.

0

@autor: Najpierw naucz się programować. Tak na prawdę nie ważne w czym. W czym ci lepiej, byle jakiś normalny język. Jak już się nauczysz w miarę to się zastanowisz "a co by tu pasowało poznać jako drugi język, potem trzeci" i dopiero wtedy można wybierać przydatne rozwiązania.

exeman napisał(a)

EgonOlsen: Jakieś dziwne rzeczy opowiadasz. W C# i Javie małe rzeczy?
Oprogramowanie dla lotnisk, banków, to wszystko idzie w C#/Java.
hehe dobre. Prawie tak dobre jak system operacyjny napisany w Delphi :D

0
EgonOlsen napisał(a)
exeman napisał(a)

Dobrze Ci radze - idz w C# i Jave. Teraz na tym kase sie trzepie.

Glownie projekty dla malych klientow, na czas, byle jak. Mialem propozycje pracy przy takich rzeczach, dziekuje postoje.

http://k.grindbsd.org/ - ktos juz wczesniej to wstawilna forum, bardzo ładne :)

Albo zartujesz, albo srasz kasa, albo masz jakis dziwny system wartosci :-]

Bazy danych to bardzo fajne zagadnienie, aha, i uwazaj zeby szkola nie spaczyla Ci za bardzo swiatopogladu :)

Pozdrawiam

0 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 0