Witam,
od pewnego czasu programuje swój własny silnik do gier na system Android.
Obecnie opakowałem w dosyć wygodny sposób OpenGL (tekstury, atlasy, animacje, multitouch, kontrola czasu, porzadana ilość fps etc.).
Niestety jednak dotarło do mnie ostatnio, że tak naprawde nigdy nie widziałem kodu silnika lub chociażby gry.
Z tego co znalazłem to większość z nim wykorzystuje wątki - co wg mnie nie jest najlepszym pomysłem (brak synchronizacji itp.).
Oczywiście nie neguje wątków całkowicie.
Zastanawiam się czy ktoś z Was nie zna przypadkiem czegokolwiek co wyjaśniało by jak tak naprawde to powinno wyglądać?
Z reguły jestem samoukiem, jednak w tego typu przypadku nie chciałbym tracić czasu, aby po pewnym czasie zaczynać projekt od nowa, bo o czymś po drodze zapomnialem lub jest napisane źle.
Nie chodzi mi o kontretny język, po prostu potrzebuję czegoś w rodzaju przewodnika. Przykładowo jak wywołać prostą animacje pojawiania się lub ukrywania menu (nie mam pojęcia czy użyć wątka, wykonywać co klatkę zmianę położenia o ile dana flaga jest aktywna czy coś zupełnie innego).
Z góry dzięki za pomoc ;)