Witam wszystkich. Od razu przejdę do sprawy: mam problem z shaderem który ma za zadanie wygładzać teksturę.
// Global variables
sampler2D Tex0;
sampler2D Overlay : register(s2);
sampler2D img;
texture MyTexture;
sampler MySampler =
sampler_state
{
Texture = <MyTexture>;
MinFilter = Linear;
MagFilter = Linear;
AddressU = Clamp;
AddressV = Clamp;
};
float4 TextureLookupPS( float2 vTexCoord : TEXCOORD0 ) : COLOR
{
return tex2D( MySampler, vTexCoord );
}
Kod ten teraz owszem wygładza teksturę, ale chodzi mi o wygładzenie jednego z samplerów = Overlay'a
Próbowałem już wielu sposobów i wydaje mi się że powinienem zamienić samplera (sampler2D) na teksturę (texture), aby dodać go do dalszej obróbki (wygładzania). Czy ktoś zna się w tym temacie i może mi napisać jak to zrobić? Może od razu wygładzać próbkę (sampler) ale w jaki sposób? Dodam jeszcze, że jestem raczej amatorem jeśli chodzi o ten język.
Czekam na odpowiedź i z góry dziękuję.