Polski start-up dla webdeveloperów

0

Cześć! Chcę prosić was o opinie na temat naszego start-upu. Tworzymy aplikację, która ma ułatwić pracę webdeveloperom.

Zauważyliśmy, że klienci z którymi kontaktujemy się na odległość, często nie potrafią wyjaśnić gdzie znajduję się znaleziony przez nich błąd na tworzonym przez nas portalu. Podobnie z wszelkimi poprawkami z zakresu front-end - klient, jako osoba nietechniczna często nie potrafi wyjaśnić co chce zmienić w naszym projekcie. Zazwyczaj kończy się to wysłaniem nieczytelnych screenów i stratą sporej ilości czasu. Nasza aplikacja ma pomóc rozwiązać ten problem.

Działanie aplikacji: klient wrzuca zdjęcie/obraz, oznacza elementy do poprawki, dodaje opis, a następnie przesyła do nas. My otrzymujemy listę zadań wraz z informacją o przeglądarce klienta, rozdzielczości ekranu, systemie operacyjnym, itp.

Wersja lite znajduje się tu -> http://lite.bugio.pl/ .

Co o tym myslicie? :)

0

A więc mówisz(-cie) że wysyłanie zrzutów + wskazanie miejsca błędu jest

stratą sporej ilości czasu
więc co wasza aplikacja robi żeby temu zapobiec?
Moim zdaniem wgrywanie na serwer + obróbka na nim trwa dłużej niż np. Narzędzi wycinania + Paint/Gimp/PS + gmail.

0

Are you sure you want to delete task?
Tak Nie
Zdecydujcie się na wersje językową :D

2

E... Tak jak się zastanowić to ciutke bez sensu to jest. Jeśli klient potrafi zrobić screena i wysłać mail, to będzie to szybsze niż wgranie na strone + opisanie na stronie. Zazwyczaj klienta należy nauczyć zarówno obsługi strony zrobionej jak i zgłaszania błędu. A i tak będą tacy co zamiast zgłaszać via mail ze screenem, zadzwonią i "E, panie, bo strona nie łapie i jest źle a miało być dobrze"

Bardziej by było to sensowne, jesli by to było do kompleksowej komunikacji z klientem, czyli że klient musi znać i dobrze obsługiwać oprogramowanie w którym ma zgłaszać ewnentualne problemy.

2

Nie widze specjalnie sensu tego narzędzia. Problem w zgłaszaniu bugów o których piszecie znajduje sie pomiędzy krzesłem a monitorem. To user nie potrafi poprawnie zgłosić problemu, a nie że brakuje mu narzędzia. Piszecie że obrazek z painta z oznaczonymi miejscami jest nieczytelny, a to co proponujecie daje identyczny efekt. Gdzie tu logika? Jakbyście chociaż przy zgłaszaniu buga wymuszali na użytkowniku podania tego w 3 krokach:

  • co zrobiłeś (kroki reprodukcji)
  • czego się spodziewałeś
  • co otrzymałeś w zamian
    To może miałoby to minimalny sens...
0

Dzięki za wasze opinie :) To, co testowaliście jest wersją lite. Docelowa wersja aplikacji będzie działać bezpośrednio na stronie internetowej, bez dodatkowych screenów. Pracujemy jeszcze nad sposobem implementacji apki na strony internetowe, dlatego nie chcielibyśmy zdradzać metody w jakiej będzie ona działać. Generalnie na czas pracy nad daną stroną internetową wszelkie narzędzia dostępne w Bugio lite, będą do dyspozycji już na stronie internetowej.

Co więcej, wersja docelowa aplikacji będzie miała funkcje podobne do tych z Basecamp'a. Dlatego dzięki Bugio wygodna będzie praca przy kilku projektach na raz i z kilkoma osobami w zespole.

0

Tzn że niby chcecie zrobić zdjęcie ekranu uzytkownika z poziomu aplikacji webowej? Chciałbym to zobaczyć ;]

0

@Trebuh

Faktycznie, jeśli pracujemy nad jednym projektem i możemy przewidzieć, że klient zgłosi jedną poprawkę, to nasza aplikacja raczej nie oszczędzi czasu.

Intencją naszego start-upu jest wykorzystanie Bugio w realnym życiu agencji i freelancerów, gdzie na każdy projekt przypada minimum kilka poprawek i pracuje się nad kilkoma projektami na raz. Co więcej, poprawki często wymagają konsultacji z zespołem i klientem. W takiej sytuacji komunikacja mailowa potrafi wprowadzić niezły chaos.

Bugio ma pomóc w organizacji pracy przez tworzenie list zadań i osobnych katalogów dla różnych projektów. Dodatkowo, każde zadanie będzie można wygodnie odhaczać, przydzielać współpracownikom lub komentować z zespołem czy klientem.

2

Aaa, czyli to bugtracker z zarządzaniem projektem z promowaną funkcją wstawiana screenshota błędu z opisem? Trzeba było tak od razu ;)

0

Ale przecież do dowolnego issue trackera da się wstawiać screeny z opisem błędów... Gdzie jest ta wartość dodana waszego projektu?

0

@Bugio - tekst chowa się pod przyciskiem:

bugio.png
http://bugio.pl/

WinXP, Opera 12.17, 1024x768.

0

@Shalom
"Ale przecież do dowolnego issue trackera da się wstawiać screeny z opisem błędów... Gdzie jest ta wartość dodana waszego projektu?" - zgadza się, jednak Bugio w wersji pro będzie o tyle wygodniejsze, że nie będzie trzeba wykonywać tradycyjnych screenów :) Wszelkie narzędzia dostępne w Bugio lite (kształty, tekst) będzie można zaimplementować do dowolnego projektu strony internetowej. Nasz klient po prostu zaznaczy strzałką punkt, umieści opis i kliknie "wyślij". Po prostu :)

@furious programming - dzięki, już poprawiamy :)

0

"Using the application you agree to join to subscribe." - to zdanie jest jakieś dzikie...
Poza tym, przy wstawianiu tekstu wyskakują domyślne alerty javascriptowe. Okropne, zrobilibyście jakieś customowe, toć to chwilka roboty, a odbiór tysiąc razy lepszy.

0

Edytor obiektów graficznych nie jest zbyt rozwinięty... Można dodać obiekt (np. prostokąt), ale poza tym że można go przenieść to nie można nic więcej.
A ja chcę zmienić jego rozmiar, kolor, opis, itd. Nie ma takiej opcji - bardzo niefajnie.
Miałbym jeszcze co najmniej kilka pomysłów (jak np. dodawanie dymka z opisem i strzałką jako jeden obiekt, gdzie mam możliwość przesuwania dymka i grotu strzałki niezależnie od siebie, ale dwa obiekty są połączone ze sobą), ale to nie mój cyrk...

Pytanie mam - gdzie jest wersja PL skoro to jest bugio.pl? Skoro to ma być aplikacja dla klientów, to musi być dostępna w ich języku.

Dwa - życzę powiedzenia, ale ja jednak pozostanę przy JIRA. Tam takie patenty (i nie tylko takie) są dostępne just-like-that jak nie znacie, to zdecydowanie powinniście poznać.
https://marketplace.atlassian.com/plugins/com.atlassian.bonfire.plugin

BTW - dlaczego tylko dla webdeveloperów?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1