Tiles Builder - czyli wyłóż podłogę klientowi! :D

0

Witam. Chciałem przedstawić mini gierkę z serii: "Co się robi jak się nie chodzi na rekolekcje" :D Pisana na szybko, jakoś tak pomysł wpadł mi do głowy napisać grę o układaniu podłogi, ma być dokładnie i w danym czasie musimy się zmieścić - wydało mi się być dobrym pomysłem. Jak komuś się nudzą standardowe gry Windows'a, to zawsze może pograć w to.

Niestety, przepraszam Was użytkownicy Linux'a, ale giera pisana pod .NET Framework'iem, więc sobie nie pogracie :( Być może następne wersje naklepie już w OpenGL :) Starałem się w miarę jak najlepiej, aczkolwiek nie jest to super wyjebana w kosmos giera, więc nie oczekujcie hade-trzyde, powiem szczerze - zbytnio nie wciąga, a to dlatego, że w sumie ciekawego nic nie ma. Z drugiej strony to trening dla koordynacji ręka-oko, powiem nawet dobry trening.

Cel gry to ułożenie podłogi z kafelków w zadanym czasie, przy czym nie możemy się zbytnio mylić i krzywo układać, bo będzie źle. No to w sumie tyle opisu. Jak coś tam w pomocy jest mini instrukcja. Kafelki przenosimy myszką z "talii". Wszelkie pomysły i uwagi proszę pisać w postach. Może coś da się dodać ciekawego co usprawni rozgrywkę. Gra w załączniku (powinna działać :D).

0
  1. Gdy przegrasz i zaczniesz nową grę, nie widać przycisku Zrobione.
  2. Straszny flicker.
0

Demo i straszny flicker: http://ja.revciu.pl/rozne/movie.php?movie=tilesbuilder.mp4&width=676&height=536
Sorry za muzykę, program zgrał winampa, a nie chce mi się już reencodować.

0

Nawet wciąga. Flicker u mnie też potworny, w dodatku czasem znika button "Zrobione" albo stos płytek. Szczególnie gdy się maksymalizuje (powinieneś zablokować) / przywraca.
A, no i fajnie jakby czasem płytki były inne.

0

Spoko gierka:) Chodzi pod mono(2.10.5) na Linuxie. I nie zaobserwowałem flickera żadnego.

0

No dobra dziękówa wszystkim za testy, wszystkie zauważone błędy poprawię, będą też różne płytki + może jakaś muzyka spokojna :D Postaram się jeszcze kasę może dorobić, by było ciekawiej. Skoro niektórym linuxowiczom nie chodzi, to postaram się też zmienić może na .NET'a 3.5 lub niższego o ile będą BufferedGraphics.

0

Pomyliłem powołania, zostaje kafelkarzem.

Przechwytywanie.png
Przechwytywanie2.png

Kolejnego etapu już nie przeszedłem po przycisk "Zrobione" zniknął...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1