System handlu w grze

0

Mam klasę Entity i od niej są stworzone dwie inne klasy, Player oraz Trader. W klasie Entity jest obiekt InventoryManager, zaś w tym są InventoryWindow które przechowują wskaźnik do danego przedmiotu. Teraz chcę jakoś napisać handel, gdy kliknie się na handlarza to otworzy się mój i jego ekwipunek, i będę mógł mu sprzedawać, kupować różne produkty. Jakie macie pomysły? I jeżeli potrzebujecie jakiś fragment kodu to piszcie.

0

Jak dla mnie to:

  1. Masz listę obiektów, po kliknięci wyświetlasz ją
  2. Wybierasz przedmiot do handlu
  3. Usuwasz przedmiot z listy sprzedającego
  4. Wkładasz przedmiot do listy kupującego
  5. I w drugą stronę jeśli mówimy o wymianie, bądź dodajesz i odejmujesz pieniądze.

Po tym jak opisałeś problem to nie wiem jak bardziej można pomóc. :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1