Cześć jestem Kacper i jestem początkującym programistą.
Tworzę grę tekstową w c++ i moim problemem jest system expa.
Jest on stworzony na podstawie zakresu liczby expa do danego levelu oraz zmiennej levelParametr która ma za zadanie kontrolować by kilkuktornie nie dostawać punktów za dany lvl.
Myślę, że to włąsnie z tą zmienną jest problem. Z góry dziękuję za pomoc.
if(exp>0 && exp<=200){
cout<<"Masz 1 level"<<endl;
goto przeciwnicy;
}else if(exp>200 && exp<=450){
cout<<"Masz 2 level"<<endl;
if(levelParametr==1){ //
cout<<"W co chcesz dodac 1pkt: "<<endl;
cout<<"1.Atak 2.Obrona"<<endl;
levelParametr+=1;
wyborPkt1: //
cin>>wyborPkt;
if(wyborPkt==1){
atak++; //
cout<<"Twoj atak wynosi: "<<atak<<endl;
goto przeciwnicy;
}else if(wyborPkt==2){
obrona++; //
cout<<"Twoja obrona wynosi: "<<obrona<<endl;
goto przeciwnicy;
}else{
cout<<"Wybierz poprawny numer!"<<endl;
goto wyborPkt1; //
}
}
}else if(exp>=450 && exp<=900){
cout<<"Masz 3 level"<<endl;
if(levelParametr==2){
cout<<"W co chcesz dodac 1pkt: "<<endl;
cout<<"1.Atak 2.Obrona"<<endl;
levelParametr+=1;
wyborPkt2:
cin>>wyborPkt;
if(wyborPkt==1){
atak+= 2;
cout<<"Twoj atak wynosi: "<<atak<<endl;
goto przeciwnicy;
}else if(wyborPkt==2){
obrona+=2;
cout<<"Twoja obrona wynosi: "<<obrona<<endl;
goto przeciwnicy;
}else{
cout<<"Wybierz poprawny numer!"<<endl;
goto wyborPkt2;
}
}