Może ktoś doradzić jak powinna wyglądać gra karciana napisana w javie? Karty mają swoje indywidualne właściwości- nie jest to zwykła gierka jak wojna itd. Nie bardzo wiem jak schemat klas powinien wyglądac; Myślałem nad czymś takim; (Gra na podstawie hearthstone- blizzarda, oczywiście dużo, ale to bardzo duzo uproszczona ;D)
Klasa abstrakcyjna karta-> po niej dziedziczą wszystkie indywidualne karty;
Klasa talia- choć nie bardzo jeszcze wiem jaką funkcję miała by spełniać- ale gdzieś te karty trzeba trzymać;
Klasa abstrakcyjna gracz- po niej dziedziczą osobne klasy- gracz ma swoje hp i właściwość specjalną;
A dalej? jakaś klasa zarządzająca grą?
Czy taką grę lepiej pisać z użyciem designera ? np stworzenie pól na talie, karty itd? Czy lepiej dziedizczyć np Jcontroller i tam rysować większość rzeczy samemu?