Gra po starcie ma wylosować karty i przesuwając kursorem kartę, dodaje kartę to karty położonej przez przeciwnika.
Przeciwnikiem jest komputer i dodatkowo opcjonalnie drugi gracz.
Nie myśl w ten sposób, bo jest zupełnie błędny. To nie karta ma być wyciągnięta z zestawu za pomocą kursora — to obiekt ma być pobrany z kolekcji innych obiektów tego samego typu, wykorzystując technikę drag & drop lub zliżoną. Różnica jest taka, że myślisz o gotowym efekcie, zamiast o implementacji — Interesuje Cię mechanika wysokopoziomowa, a nie struktura danych i kodu. Dlaczego? O tym niżej.
Od czego zacząć?
Od kursów z podstawami programowania w C++ oraz od kursów/artykułów opisujących to jak działają gry i co je w działaniu odróżnia od aplikacji okienkowych. To w jaki sposób opisujesz swoje potrzeby, w tym to jakiej nomenklatury używasz, pokazuje, że jeszcze jest stanowczo za wcześnie na taki projekt.
Wiem, że to brzmi brutalnie, ale taka jest kolej rzeczy. Nie zniechęcaj się i zabierz się najpierw do nauki, zamiast myśleć o gruszkach na wierzbie. W przeciwnym razie będziesz zakładał masę wątków i pytał o wszystko nas — skończy się na tym, że to będzie nasza gra, a nie Twoja.