Problem polega na tym ze nie mam pojęcia jak zanimowac Sprita.
Chodzi mi o animacje tego typu:
http://www.popuw.com/images/princesprites.gif
w C# było to proste po prostu dodawało sie Rectangle w metodzie Draw() ale w javie nie mam pojęcia jak.
Problem polega na tym ze nie mam pojęcia jak zanimowac Sprita.
Chodzi mi o animacje tego typu:
http://www.popuw.com/images/princesprites.gif
w C# było to proste po prostu dodawało sie Rectangle w metodzie Draw() ale w javie nie mam pojęcia jak.
konserwa napisał(a)
w C# było to proste po prostu dodawało sie Rectangle w metodzie Draw() ale w javie nie mam pojęcia jak.
Przecież w tytule napisałeś, że chcesz używać OpenGL bezpośrednio (jogl) - więc jakim cudem w C# miałoby być prościej?
... a jeśli chcesz użyć api java2d:
http://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/awt/Graphics.html#drawImage%28java.awt.Image,%20int,%20int,%20int,%20int,%20int,%20int,%20int,%20int,%20java.awt.image.ImageObserver%29