Zaplanowanie zatrudnienia w projekcie

0

Hej,
w celach dydaktycznych tworzę coś w rodzaju planu zatrudnienia ekipy do realizacji niedużego projektu.
Zaplanowałem sobie oprocz analityka, programistów jeszcze architekta.
Ale potem przy przydzielaniu zadań wychodzi mi że ten architekt przyda mi się raczej do napisania dokumentacji technicznej, stworzenia początku projektu, ew. jakigoś szablonu i tyle. Potem programowanie przejmą programiści.

Pytanie, czy taki architekt może powinien być potem w roli Team leadera programistów?
Jak to wygląda w firmach tak realnie?

2

U mnie np. architekt jest team liderem team liderów, zajmuje się podziałem zadań między grupy i ogarnia całość systemu. Do tego ciągle musi podejmować jakieś globalne decyzje projektowe, bo to nie jest tak, że jak się coś raz zaprojektuje, to będzie zawsze dobre.
Ponadto, zakresem odpowiedzialności architekta jest też dobór technologii i bibliotek wykorzystywanych w projekcie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1