Wystąpił problem z dyskiem. Przeskanować?

0

Kupiłem dysk zewnętrzny Toshiby. Uruchomiłem go jakoś 3 tygodnie temu, coś tam przerzuciłem (w sumie 13 GB danych) i nagle teraz po tym czasie komunikat: "Autoodtwarzanie - TOSHIBA EXT (E:) Wystąpił problem z tym dyskiem Przeskanuj i napraw dysk teraz". Czy z tym można żyć? Czy to objaw, że dysk jest wadliwy? Czy może mam na nim jakiś plik, który może być dla dysku niezrozumiały? Nie wiem..? Nie wyobrażam sobie, że co uruchomienie taki komunikat będzie się pojawiał, a nie wiem czy skanowanie jest tutaj zalecane? Co byście mogli mi polecić?

0
matiz17 napisał(a):

TOSHIBA EXT (E:) Wystąpił problem z tym dyskiem Przeskanuj i napraw dysk teraz".

Nowy? Na gwarancji?

Czy z tym można żyć?

Nie

Czy to objaw, że dysk jest wadliwy?

Bardzo możliwe.

Czy może mam na nim jakiś plik, który może być dla dysku niezrozumiały?

Nie.

czy skanowanie jest tutaj zalecane? Co byście mogli mi polecić?

Przeskanuj go, np. CrystalDiskInfo

0

Zrobiłem Crystaldysk:)
Pokazuję:
toshibacz1.pngwynikicrystala2.png

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1