Podłączenie mikrofonu telefonu do komputera.

0

Witam! Pewnie zastanawiacie się czy dobrze przeczytaliście temat, tak chcę podłączyć mikro telefonu do komputera, tak aby Winda wykryła to jako mikrofon i mógł bym nagrywać :) Czy to możliwe? Nie chodzi mi o słuchawki, a o ten mikro wbudowany w telefon. Zapewne by trzabyło podpiąć kablem normalnie telefon, ale co dalej? Pewnie pytacie się po co mi to, a po to, że żal mi kasy na mikro xD a potrzebny mi jest i w sumie ciekawy sposób to jest ;p Przy okazji wyzwanie o ile możliwe do zrealizowania.

0

Musiałbyś napisać aplikację na telefon i sterownik dla Windows.
Tak realnie, polecam Creative Fatality, headset za 80zł, do rozmów na teamspeaku i skype jest aż nad to.

0

Czyli dupa jak Javy nie umiem? Sterownika to też raczej nie napiszę :] No trudno, pozostaje kupić, taki to za drogi mi potrzeba byle co, aby ładnie nagrywało :)

0

http://www.dynametric.com/CRA[...]_phone_recording_adapter.aspx - tutaj jest to rozwiązane sprzetowo.

Jeżeli chciałbyś rozwiązać to softwerowo to musiałbyc napisać voice recorder (na J2ME bodaj nawet jest taka możliwość) + streaming na PC (np. przez BT). Po stronie PC myślę że nawet jakimś gotowym programem dałoby się puszczać ten stream na mikrofon, ewentualne puścić w słuchawkach/głośnikach echo i dać jako urządzenie nagrywające Stereo Mix.

0

ja [CIACH!] - na aledrogo za niecałe 10zł (z przesyłką) masz takie http://allegro.pl/au070-sluch[...]ype-gry-d206-i1750630324.html

0

Dobra, wiem, że są takie tanie rzeczy, ale chciałem wiedzieć czy takie coś do zrobienia jest trudne. Ale i tak będę musiał kupić normalne mikro..

3

takie rzeczy robi się hardware'owo - kupuje się w elektronicznym mikrofon pojemnościowy za ~1zł + kabla ile chcesz + wtyk mini jack i się to kompiluje przy pomocy lutownicy

0

Widziałem kiedyś taką aplikację na telefon. Są do mikrofonu i do kamery. Na telefonie instaluje sie klienta, a na komputerze oprogramowanie i sterownik. Można działać przez bluetooth albo przez kabel. Poszukaj na google bo niestety nazwy nie pamiętam.

Zwłaszcza praca przez bluetooth to miła rzecz, bo jeśli już podłączać przez kabel to lepiej sie nie p....lić i kupić normalny mikrofon.

0

W sumie to mi bardziej potrzebny porządne nagrywanie, a czy w telefonie jest porządny taki mikrofon to nie wiem, w moim przynajmniej nie za bardzo nagrywa fajnie.

0
Misiekd napisał(a):

takie rzeczy robi się hardware'owo - kupuje się w elektronicznym mikrofon pojemnościowy za ~1zł + kabla ile chcesz + wtyk mini jack i się to kompiluje przy pomocy lutownicy

Droidcam ostatnio zainstalowałem bo nie chce mikrofonu a telefon i tak lezy obok wiec poco śmiecić i zainstalowałem aplikacje na samsung gsII i na kompie przez wi-fi i obraz mam ale z dźwiękiem mam problem:/ na ts3 mnie nie słyszą nie wiem jak na Skypie bo nie próbowałem ale jak ma ktoś jakiś pomysł chętnie posłucham

Pozdro

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0