Moja praca dyplomowa...

0

Miałbym do Was drodzy forumowicze prośbę. Chodzi o to żebyście przetestowali pewien program (moją pracę dyplomową(w zasadzie to sam engine)), ma być zgłoszona do wojewódzkiego konkursu prac dyplomowych, więc chę żeby wszystko było okej (wiadomo). Test ma polegać ta sprawdzeniu programu na różnych systemach i sprzętach. W programie po włączeniu opcji monitorowania (F2) jest wyświetlanych kilka wskaźników, mi chodzi głównie o FPS i Benchamrk points. Jeśli byli byście tak mili i sprawdzili byłbym wdzięczny. Plik jest tu --> http://www.andrew.b7.pl/onppo.zip (2,8 mB)

Dzięki i pozdrawiam!

[dopisane]
A, i jeszcze jedno jeśli chcecie mogę udostępnić fragnenty kodu..

0

Sprawdzilem dzialanie twojej pracy.
Jezeli chodzi ci o podanie parametrow wyswietlanyhc to prosze bardzo:
FPS=14
BP = 351

Sprawdzalem na systemie WinXP, DELL PowerEdge 1300 - Pentium 2 x 400 MHz Intel(512 cache), 256 MB Ram

A co do programu to musisz wylaczyc standardowy kursor.
A tak przy okazji sie spytam moze sie orientujesz: Chcialbym obsluzyc w Delphi (chociaz niekoniecznie) obiekty tworzone w 3DMaxie. Zeby moc chodzic np. po zrobionej przeze mnie wizualizacji 3D. Nie wiem czy jasno sie wyrazilem.

Pozdrawiam. [cya]

0

A co do programu to musisz wylaczyc standardowy kursor.

na pełnym ekranie jest wyłączony (Alt + Enter)

A tak przy okazji sie spytam moze sie orientujesz: Chcialbym obsluzyc w Delphi (chociaz niekoniecznie) obiekty tworzone w 3DMaxie. Zeby moc chodzic np. po zrobionej przeze mnie wizualizacji 3D. Nie wiem czy jasno sie wyrazilem.

W delphiX jest komponent dla DXDraw (DX3D) który potrafi obsługiwać takie obiekty. Sam się tym nie bawiłem więc za bardzo ci nie pomogę. Ale wiem że takie coś na pewno jest.

Dzięki za testing ;)

0

fajna rzecz :d

sprawdzalem to na dwoch kompach

  1. Athalon XP 2 GHz, 512 DDR, GForce 2 64 MB - dziala calkiem fajnie
  2. 2x Pentium 4 2 GHz( czyli 4 GHz), 1GB RAMBUS, GForce 4 - totalny szatan :d

jak mozesz to zapodaj mi kodzik na [email protected]

0

Chcialbym obsluzyc w Delphi (chociaz niekoniecznie) obiekty tworzone w 3DMaxie. Zeby moc chodzic np. po zrobionej przeze mnie wizualizacji 3D.

steguj je do *.x i używaj w dx

0

No wcale nie zle, sparawdzalem go na Athlon XP 1,2GH
[browar]

0

No wcale nie zle, sparawdzalem go na Athlon XP 1,2GH
[browar]

Przerost formy nad treścią... Za dużo bajerów, za mało konkretów...
Lizak

0

FPS 37-38
BP 205

A teraz jesli chcesz perfekt to mam oczywiscie kilka uwag:)

  1. drobny blad, ale jesli chcesz perwekcyjnie... Otoz przy efekcie Bump Mapping za kazdym, razem obraz ejst przesuwany o jeden pixel wzgledem osi X i Y. Najprawdopodobniej dlatego, ze zaczynasz wczytywanie pixeli do tablicy dwuwymiarowej to zaczynasz od zlej cyfry. musisz z tym pokombinowac.
  2. Zdecydowanie za malo efektow graf. Jak chcesz to skontaktuj sie ze mna. Napisalem banalny efekt zamiany kolorow obrazu na kolory "czarno-bialy" i fajny efekt przejscia jednego obrazu w drugi, jak chcesz to Ci moge kodzik udostepnic.
  3. Świetna forma
0
  1. Zdecydowanie za malo efektow graf....

Jak pisałem wcześniej jest to tylko engine. Już mam opracowane takie efekty(wszystkie dowolnie modyfikowane [na tablicy 5x5]) : BumpMapping, Gaussian, Blur, Sharpen, Motion Blur, Edge Detect, Invert, Alpha Blending, Add Blending i kilka innych, mniej znaczączych.

W zasadzie to za pomocą mojego Unitu grafika.pas mogę zrobić dowolny efekt jaki mi się tylko zamaży (praktycznie rzecz biorąc).

Postanowiłem że może go jednak ujawnię :). Wam też może się przydać. (ale tutoriala do niego nie będę pisał, jak ktoś skuma o co chodzi to proszę bardzo). Grafika.pas jest tu --> http://www.andrew.b7.pl/spark/liczklik.php3?url=Grafika.pas. Życzę miłej lektury i pozdrawiam!.

Aha, muszę jeszcze Wam podać link do edytora plików efektów (tez mojego autorstwa) jest tu : http://www.andrew.b7.pl/spark/liczklik.php3?url=mrxEdit.zip.
Ps: nie pytajcie dlaczego jest niedopracowany.. po prostu jes i już.. nie potrzebuję lepszego ;)

0

pentium 200Mhz 64MB ram kazaa i emule w tle, na win 2k:
bez muzyki 16 i 24 bity : 6 na poczatku 4 na koncu FPS'y
bez muzyki/dzwieku 8bitow: 0 FPS

0

całkiem całkiem

0

Pszepraszam że tak późno. Tak ogólnie to jest fajne. Podoba mi sie.Przeanalizowałem tego unita też wporzo jest.
Mam kilka błędów:
1.Czy ustawiłeś sprite'y transparent na false bo u mnie fidoczne jest tło.
2.Mósisz pomyśleć nad wykorzystywaniem pamięci operacyjnej.(Bo na starszych kompach t o chodzi góra 2 FPS)

0

1.Czy ustawiłeś sprite'y transparent na false bo u mnie fidoczne jest tło.

tzn to fioletowe ?, to dlatego że masz pulpit ustawiony na 16 bitów, sorki, muszę nad tym popracowac.

2.Mósisz pomyśleć nad wykorzystywaniem pamięci operacyjnej.(Bo na starszych kompach t o chodzi góra 2 FPS)

Tu nie chodzi o pamięc tylko o procesor. Wszystkie operacje/efekty robione są software'owo. Program nie kożysta z MMX czy instrukcji wspomagania grafiki, więc tak będzie.. to normalne.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1