[BCB+OpenGL] Sprzętowo przyśpieszane renderowanie.

0

Jak włączyć sprzętowe renderowanie w OpenGL [???]

0

To jest zawsze włączone po zainstalowaniu sterowników karty graficznej.

0
wil napisał(a)

To jest zawsze włączone po zainstalowaniu sterowników karty graficznej.

To dlaczego ten programik zarzyna procek?

0

Pokaż mi grę 3D, która nie zarzyna procesora.

Jeśli liczba klatek/s jest większa niż 100 (więcej niż odśw. monitora), to można odczekać między klatkami kilka ms, np.: Sleep(10), wtedy procesor trochę odpocznie. :D

0
wil napisał(a)

Pokaż mi grę 3D, która nie zarzyna procesora.

Jeśli liczba klatek/s jest większa niż 100 (więcej niż odśw. monitora), to można odczekać między klatkami kilka ms, np.: Sleep(10), wtedy procesor trochę odpocznie. :D

Dobre. :| 8-| :D :/ ;P :P

0

Też mnie to poraziło. wil skąd dojeżdzasz ? [rotfl]

0
DevilHimself napisał(a)

Też mnie to poraziło. wil skąd dojeżdzasz ?

Naucz się robić poprawną pętlę główną w opengl. :d

0

Nie ma tu nic niepoprawnego - zależy od tego co ma to robić...

0
wil napisał(a)
DevilHimself napisał(a)

Też mnie to poraziło. wil skąd dojeżdzasz ?

Naucz się robić poprawną pętlę główną w opengl. :d

Uczę się właśnie. Co z tą sprzętową akceleracją majster?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1