Jak włączyć sprzętowe renderowanie w OpenGL [???]
To jest zawsze włączone po zainstalowaniu sterowników karty graficznej.
wil napisał(a)
To jest zawsze włączone po zainstalowaniu sterowników karty graficznej.
To dlaczego ten programik zarzyna procek?
Pokaż mi grę 3D, która nie zarzyna procesora.
Jeśli liczba klatek/s jest większa niż 100 (więcej niż odśw. monitora), to można odczekać między klatkami kilka ms, np.: Sleep(10), wtedy procesor trochę odpocznie. :D
wil napisał(a)
Pokaż mi grę 3D, która nie zarzyna procesora.
Jeśli liczba klatek/s jest większa niż 100 (więcej niż odśw. monitora), to można odczekać między klatkami kilka ms, np.: Sleep(10), wtedy procesor trochę odpocznie. :D
Dobre. :| 8-| :D :/ ;P :P
Też mnie to poraziło. wil skąd dojeżdzasz ? [rotfl]
DevilHimself napisał(a)
Też mnie to poraziło. wil skąd dojeżdzasz ?
Naucz się robić poprawną pętlę główną w opengl. :d
Nie ma tu nic niepoprawnego - zależy od tego co ma to robić...
wil napisał(a)
DevilHimself napisał(a)
Też mnie to poraziło. wil skąd dojeżdzasz ?
Naucz się robić poprawną pętlę główną w opengl. :d
Uczę się właśnie. Co z tą sprzętową akceleracją majster?