Renderowanie sceny

0

Normalnie w C++ aby narysowac szescian pisales auxWireCube(35.0); z odpowiednim przesunieciem na osi x,y,z, a w Delphi jak to narysowac, moze ktos znalazl polskie info o OpenGL w Delphi...

0

Jeżeli w Delphi korzystasz z tych samym bibliotek to robisz to analogicznie jak w C++.

0

polskie info o OpenGL w Delphi...

www.delphi.bajo.pl

0

W C++ dodawalismy biblioteki za pomoca include, a w Delphi skad mam wiedziec jakich modulow uzyc, wiadomo ze OpenGL, ale to nie wystarczy...
na przyklad auxWireCube(), kompilator sie czepia...

0

Do tej funkcji potrzeba unitu GLaux, tyle że musisz go sobie sciągnąć bo domyślnie w Delphi go nie ma.

0

Super dzieki, a nie wiesz skad, moze podaj link, jesli znasz...
bylbym bardzo wdzieczny, mam straszny zawrot glowy z OpenGL e Delphi

0

Mam juz naprawde ostatnie pytanie, w jaki sposob dolaczyc te biblioteki z OpenGL do Delphi i gdzie je wkleic, moga byc w moim katalogu czy nie...

Pomozcie jeszcze w tym prosze...

0

A w ogóle, po co komu do tego jakieś biblioteki? :| Przecież starczy sobie ustawić 6 kwadratów i po problemie.

0

No nie zupelnie, pytanie dalej aktualne...

0
Jakub26 napisał(a)

Mam juz naprawde ostatnie pytanie, w jaki sposob dolaczyc te biblioteki z OpenGL do Delphi i gdzie je wkleic, moga byc w moim katalogu czy nie...

A nie łatwiej sprawdzić ? Mogą być w twoim katalogu, moga być w Projects/Bpl i jeszcze w kilku innych miejscach.

thenkles napisał(a)

A w ogóle, po co komu do tego jakieś biblioteki? :| Przecież starczy sobie ustawić 6 kwadratów i po problemie.

Żeby było prosciej... :P .

0

A w jaki sposob je dolaczyc, jakich modulow uzyc...

0
uses glAux, OpenGL;

Przeglądnij sobie kody źródłowe tutoriali w Delphi na http://nehe.gamedev.net.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1