SFML - niewidoczna tekstura

0

witam
ucze sie sfml na uczelnie do projektu i jestem na etapie tekstur. Po pobraniu tekstury gracza zgodnie z poradnikiem zaladowalem go do zmiennej Texture i pozniej jako Sprite. Leczy gdy chce go wyswietlic funkcja sie niby wykonuje ale ja obrazka nie widze.

oto kod

#include <SFML/Graphics.hpp> 
#include <iostream> 
#include <string> 

int main() 
{ 
    
   sf::RenderWindow Window; 
   Window.create(sf::VideoMode(800, 600), "Pierwsza gra"); 
    
    
    

   sf::Texture pTexture; 
   sf::Sprite playerImage; 
   if (!pTexture.loadFromFile("image.png")) 
   { 
      std::cout << "Error nie zaladowano" << std::endl; 
   } 
   playerImage.setTexture(pTexture); 
   playerImage.setPosition(100, 100); 

    
   while (Window.isOpen()) 
   { 
      sf::Event Event; 

      while (Window.pollEvent(Event)) 
      { 
          
         switch (Event.type) 
         { 
         case sf::Event::Closed: 
            Window.close(); 
            break; 
          
         } 
      } 
       

   } 
    
    
   Window.clear(sf::Color::Black); 
   Window.draw(playerImage); 
   Window.display(); 
    
}

jeszcze probowalem czy sf::color(); zadziala ale tak jakby nie reagowal w ogóle. Nadal mam bialy ekran.

Co moze byc problemem?? jak go rozwiazac? prosze o pomoc

1
dawid1110 napisał(a):
Window.clear(sf::Color::Black); 
Window.draw(playerImage); 
Window.display(); 
    

Wsadź to do głownej pętli

 while (Window.isOpen()) 
   { ...} 
0
Stwórz zmienne
wczytaj i ustaw wartości
dopóki okno jest otwarte:
   obsłuż zdarzenie zamknięcia okna
wyczyść okno //czarnym kolorem
cośtam narysuj
wyświetl okno
zakończ program natychmiastowo

Powiedz mi, jakiego zachowania oczekujesz od postępującej w ten sposób aplikacji?

0

dzieki wielkie :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1