C++ jak sprawdzić czy jest koniec filmu

0

Witam serdecznie. Otóż mam tego typu problem. Robię grę jednorękiego bandytę i stanęłam właśnie na "obrocie bębna" z owocami. Otóż w momencie gdy nadusi ktoś klawisz losowania wówczas wyświetla się filmik imitujący obrót bębna. I gdy skończy się odtwarzać powinien się wyłączyć i być niewidoczny by móc ukazać owoce wylosowane przez komputer. Jednak filmik jest wstawiony na tzw. "Panel" (piszę tą grę w builder 6) i nie wiem co zrobić by visible=false było dopiero w momencie gdy skończy się ten filmik......
Bardzo proszę o pomoc.

BARDZO PROSZĘ O POMOC

0

Film tzn. jakim komponentem go odtwarzasz i jaki to jest typ filmu?

Jeżeli odtwarzacz za pomocą standardowego komponentu MediaPlayer (chyba tak się to zwało w Builderze) to musi być jakaś metoda np. isPlaying (czy gra). Nie mogę znaleźć nigdzie spisu wszystkich metod i pól tego komponentu niestety, ale zobacz jakie masz tam rzeczy.

0

Witam. Na wstępie dziękuję za odpowiedź. Tak, jest to MediaPlayer, który wyświetla film na TPanel. Oto wszystkie możliwe opcje w przypadku MediaPlayer:
user image (http://zapodaj.net/689c42115507.jpg.html)
Niestety nie widzie nigdzie czegoś podobnego do isplaying....
Aha, a film .avi

1

mam!
void __fastcall TForm3::MediaPlayer1Notify(TObject *Sender)
{

    if (MediaPlayer1->NotifyValue==nvSuccessful)  //gdy odtwarzanie dobiegnie końca.....
        {
        anim->Visible=false;
        }

}
:)!!!!!!

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1