Hej, mam pewną zagwozdkę. Tak więc mam sklep internetowy działający na terenie Polski, który co jakiś czas ściąga do siebie osoby zza granicy. Co ciekawe, te osoby zza granicy robią zakupy, mimo że sklep jest w języku polskim, dlatego chciałabym wyjść im na przeciw i wdrożyć wersję angielską. Powiedzcie mi proszę, jakie rozwiązanie będzie najlepsze? Na chwilę obecną adres to: nazwastrony.pl
Co zatem wybrać?
-
en.nazwastrony.pl
-
nazwastrony.com
-
nazwastrony.pl/en
Opcja 1 i 2 będzie lżejsza dla prędkości strony, ale pewnie będzie miała mniejszy wpływ na ruch głównego sklepu działającego w kraju, za to opcja numer 3 może obciążyć stronę (tłumaczenie, inne waluty, nowe płatności), ale za to może zwiększyć widoczność sklepu.
Co ważne, prawdopodobnie większość zagranicznych klientów znajduje nas po Instagramie, a spora część osób na sklepie głównym pochodzi z wyników organicznych.