Czy to jest niewykrywalne i nie zbanują ci konta? Da się go przepisać na Linux? Nie to żebym używał pytam tylko czysto teoretycznie, ponieważ jestem uczciwym człowiekiem i lubię uczciwość.
W zasadzie każda automatyzacja jest wykrywalna. Natomiast gry nie znam, czy tam chcą inwestować czas w wykrywanie - a zatem - banowanie takich botów - nie wiem.
Czy to może chodzić pod Linuksem - jak najbardziej, tutaj widzę, że jest to mocno przywiązane do API Windowsa, więc kopiuj-wklej nie zadziała. Można użyć innych lub tylko podobnych metod pod Linuksem.
tak
Ciekawy system wykrywania czy jest się botem fajnie wzorować na captcha systemie.
W prostych systemach ludzie proszą o wykonanie jakiejś czynności, dużo gier takie coś wprowadzało z tego co widziałem z bardziej popularnych mmorpg.
A Captcha v2 v3, to już ciekawe mechanizmy są stosowane, bada się ruch myszki jaką drogą dostała się do przycisku, historię przeglądania, sposób w jaki dotarło się do strony tzn.
Wiadome jest, że za nim ktoś wyśle api zapytanie to raczej musi wcześniej stronę załadować, przejść do widoku, który umożliwia wysłanie i dopiero wtedy.
Sposobów jest nieskończoność, można też statystycznie badać ludzi, dodatkowo nigdy nikt w 100% nie zrobi tego samego ruchu dwa razy, zawsze są jakieś różnice, a w przypadku komputerowego zwykle będą proste takie same lub jego brak, nawet jeśli się doda trochę szumu to dalej to będą średnio perfekcyjnie się poruszać i znacznie bardziej trzeba się postarać żeby zmylić.
To czy cię zbanują to zależy jak do tego podchodzą, jaka polityka jest, no i napisanie tego czy na windowsie, linuxie, mac os to podobnie będzie, np. pyautogui ma implementację pod każdy system.
A systemowe odpowiedniki lub ich brak można do programować.
Dziwny temat, takie rzeczy to można prosto w internecie znaleźć, dowiedzieć się.
Nie trzeba captchy. Jeśli mowa o przeglądarkowej grze online / aplikacji to wystarczy zaimplementować prosty mechanizm trackowania ruchów myszki. Tego typu boty z reguły działają na zasadzie selektorów, czyli bezpośrednio uderzają w element (div, span, button itp itd). Tym sposobem można bardzo łatwo oszacować kto oszukuje :)
Uczciwy człowiek nie musi pisać ponieważ jestem uczciwym człowiekiem i lubię uczciwość
:D
Poziom wykrywania jest wprost proporcjonalny do strat jakie może ponieść właściciel gry.