Statystyka graczy

0

Moj problem polega na tym, ze nie moge wymyslec sensownego algorytmu liczenia najlepszego gracza. Tzn kazdy gracz ma Kills i Deaths - z tego musze policzyc skila w %, zeby to odpowiednio posortowac.

Samo kills/deaths nie wystarczy, bo moze przyjsc jedna osoba, zabic kogos, rozlaczyc sie i bedzie mial 100% ;).

Moze macie jakies pomysly?

0

Może w takim razie próbuj coś kombinować z czasem gry na przykład? Zresztą taki nowy gracz chyba nie przylezie i nikogo nie zabije z początku, najpierw kilka razy jego zabiją :-)

0

hmm to odpada, mam do dyspozycji tylko kills i deaths, te pliki z quake'a sa dosyc trudne do sparsowania (przynajmniej na moje umiejetnosci). Co do gracza, dlaczego? jakiegos farta moze miec... lub ten gracz bedzie po prostu dobry ...

0

To zrób tak jak jest oficjalnie na turniejach, statystykach itd.. - tam chyba się liczy tylko Kills.

0

ok jakos sobie poradzilem, probowalem wszystko co mi do glowy przyszlo i zostawilem tak:

skill := (k/d)(k 0.1)*100;

wyszlo calkiem niezle:

[code]Name: Skill: Kills: Deaths:
4^^0FOTD4^^2Wolverine 1920 48 12
7^^0Under7COVER^^4n00b! 1213 48 19
Hunter 601 58 56
Keel 327 45 62
Uriel 160 4 1
Visor 142 21 31
Slash 135 18 24
Daemia 128 8 5
1A2n3a4r5k6i 95 16 27
Cadavre 39 9 21
Crash 38 8 17
Bones 38 7 13
Wrack 20 4 8
Patriot 20 2 2
Major 20 2 2
Doom 10 1 1
Klesk 7 3 13

Dzieki za pomoc

A moze cos prostszego? k*2-d

hmm, zobaczymy, thx

0

A moze cos prostszego? k*2-d

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0