Wirtualny CDR

0

Witam All

Czy spotkał się ktoś z aplikacją, która tworzy w systemie wirtualną nagrywarkę :-)

[dopisane]
Sorki system mi wywaliło i tak się głupio stało [wstyd]

0

Nie rozumiem... może chodzi Ci o tworzenie plików obrazu płyty? Proponuje Clone CD :)

0

Nie chodzi o obraz płyty.
Po prostu mam program, który cały efekt pracy chce od razu zapisać na płycie, nie ma możliwości zapisu na HDD. Wiem, że można wykorzystać płytę RW, ale to jest to trochę nudne, szczególnie przy wielu poprawkach :-|

0

A mzoe chodzi ci o cos takiego jak winiso :) Jest to shareware i mzona uzywac tylko do 300mb ale jest tez cos takieog z movixem i to jest za darmo no ale oczywiscie to co jest za darmo to nie jest juz tak fajne jak to za co sie placi no wiec ten prog z movixem jest konsolowy :) Mozna sie pobawic :) Jak chcesz to wejdz na movix.sf.net potem download i sciagnij sobie eMovixa ale takiego co ma instalator windowsowy tam bedzie lista i bedziesz mogl sobie wybrac :) Potem zainstaluj to co ci sie scianie i w glownym katalogu programu bedzie readme albo cos takiego i bedzie napisane jak tego uzywac :) No troche moze skomplikowane ale za to calkowicie za free :) No zawsze mozna sciagnac WinISO i do tego cracka ale tego nie polecam :)

0

Przecież nawet głupie Nero ma w wyborze nagrywarki coś takiego jak VIRTUAL DEVICE... A w ostateczności to skorzystaj z CD-RW[cya]

/o tym samym pisał Dryobates, ale wykasowałem cały wątek - patrz dopisek w pierwszym poście - Marooned/

0

Owszem zgadza się, ale Virtual Device jest dostępny tylko dla Nero, nie widzą tego inne aplikacje. :-(

[dopisane]

W każdym razie THX for ALL :-) Będe kombinował !!

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0