Organizacja kontaktu z klientami

0

Witam
Od jakiegoś czasu uwiera mnie kontakt z klientami "zapominalskimi", mam mikro agencję interaktywną i sporo na głowie, a często zdarza się, że jakiś klient twierdzi, że jakiegoś mojego maila do niego nie może znaleźć lub nie otrzymał i nawet kiedy wysyłam maile z potwierdzeniem odbioru to i tak nikt tego nie potwierdza i koniec końców muszę ponownie marnować czas na szukanie w skrzynce starych maili i ponownie je wysyłać....
I tu moje pytanko do was czy macie jakieś narzędzia lub portal, który pomaga w ww. organizacji kontaktu z klientem zapominalskim (zwykłym nygusem, któremu nie chce się zaglądać do archiwum maili i tylko czekan ponowne podesłanie starego maila sprzed około 4 miesięcy)

PS.
Daaawno temu widziałem reklamę web serwisu, który w tym "pomagał", ale zapomniałem nazwy softu.

2

Klikasz maile niepotwierdzone jako "ulubione" czy tam oznaczać gwiazdką i już. Na wielu pocztach możesz robić foldery do których sobie wrzucasz konkretne maile i już masz.

A poza tym ja jako klient, który płaci Ci własne pieniądze nie będę specjalnie wyszukiwał dla Ciebie maili i odpisywał kiedy tylko chcesz. Mam to gdzieś. Sam się staraj o to, żebym Ci potwierdził czy tam odpisywal, jestem zarobiony nie zawsze będę pamiętał. Ty masz mi dać produkt a jak nie to leci pozew i już.

0

A wyszukanie outlooka / mailboxa po danym adresie mailowym klienta nie spełnia tych wymagań?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1