Witam,
Czy ktoś próbował sprzedać coś swojego w google play zrobionego za pomocą Unity3D?
Jak to wygląda? Chętnie poznam opinie osób mających doświadczenia z tym ;) Da się coś "dorobić"?
Tutaj masz odnośnik do naszego kolegi @Matttt (kurde nie pamiętam jego nazwy na tym forum).
O to mi właśnie chodziło ;) Ma ktoś więcej takich?
Ogólnie to sprzedaje się to tak samo, jak cokolwiek innego w Google Play :D
Gra po prostu musi być ciekawa, z Unity3D przecież dostajesz dokładnie taki sam plik .apk jak z każdego innego SDK na androida ;)
Nie ma różnicy pomiędzy działaniem Google Play dla Unity3D a dla aplikacji napisanych w Javie przy pomocy Eclipse...
W mojej opinii natomiast warto używać Unity3D zamiast natywnego środowiska, bo mniej roboty i coraz więcej oficjalnych pluginów (platformy monetyzacyjne, wirusowość, social-) jest w postaci przejrzystych i łatwych w użyciu pakietów unitypackage, więc oszczędzasz sporo czasu np. na implementacji Google Play for Games.
Super. Wlasnie na dniach zaczne pisac platformowke w Unity3D :).