Jak długo trzymać korespondencję z klientami

0

Jak w temacie. Czy warto, trzeba, powinno się z jakiś względów trzymać korespondencję np mailową odnoszącą się do projektów, które już zostały zakończone? Zastanawiam się po prostu czy może to się do czegoś przydać w razie co, bo na razie nic nie usuwałem i skrzynka zaczyna mi puchnąć powoli.

0

Masz tak wielu klientów, czy tak małą skrzynkę?

Ja bym niczego nie usuwał, w razie jakiejś ewentualnej draki np. w sądzie.

0

Możesz sobie zarchiwizować wiadomości i trzymać gdzie indziej, jesli masz tak niewielką przestrzeń lub tak duże wiadomości. Mi jakiś czas temu bardzo przydała się wiadomość sprzed kilku lat, co prawda treść i tak miałem w głowie, ale forward maila mocno uprościł pewną sprawę.

0

od kilku lat używam Gmaila, nie mam takich problemów.

0

Mówiłem raczej o bałaganie który mi się tam zaczął robić. Skoro trzymać to trzymać, ok dzięki.

0

Oczywiście, że trzymać.
Strzeżonego pan Bóg strzeże. Czy jakoś tak.

Na bałagan nie pomaga wywalanie wszystkiego co się nawinie tylko zastanowienie się nad uporządkowaniem maili.
Najlepiej bardzo stare maile archiwizować.

0

Jesli trzymasz to na dysku a nie online to od pewnej daty zarchiwizuj a wczesniej porb sobie foldery z nazwami klientow/projektow (chyba ze byly ich setki) i do tych folderow powrzucaj maile, wtedy bedzie porzadek.

0

i ustaw automatyczne filtry, które same ci przeniosa maile do odpowiednich folderów.

Mówiłem raczej o bałaganie który mi się tam zaczął robić.

od tego jest wyszukiwarka, żeby nie przejmować się bałaganem w skrzynce.

0

To jest trochę dziwne pytanie.

Mam całą korespondencję gdzieś od 2004 r. Lokalnie na dysku.
To nie są jakieś terabajty, żebym się przejmował.

0

Ja trzymam wiadomości na poczcie (na wszelki wypadek). Każdy Klient ma swoją etykietę, dzięki temu jest porządek.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1