podział bryły wklęsłej

0

problem: jest bryła wklęsła, czyli taka że istnieje conajmniej jedna para punktów po połączeniu których powstały odcinek zawiera w sobie punkty zarówno w bryle jak i poza nią (czyli wielokąt wklęsły tylko że 3D)
cel: podzielić tą bryłę na same WYPUKŁE bryły

jak to zrobić? (to nie jest żadne zadanie na nic, chcę sobie napisać program który pomoże mi przy grafice 3D)

0

lepiej by bylo jakbys uzywal csg substract do tworzenia bryly wklesłej to wtedy powinno automatycznie dzielic na bryly wypukle cala bryle wklesla

0

Nie bardzo rozumiem. Mam np. postać (bardzo złożona bryła). chcę żeby składała się z mniejszych, najlepiej samych czworościanów (każdy czworościan jest wypukły). Csg wg. tego co znalazłem w googlach polega na tym że mam kostkę i wycinam z niej kawałki wykonując operacje binarne. Ale trzeba mieć do tego bryłę nr 2. Jaka powinna być ta bryła?

0

chodzi o to ze ty masz swoje juz stworzone modele bryly, ktore sa wklesle, a widzisz weź ściagnij program GTK RADIANT do tego musisz mieć grę na Enginie Quake 3

Stworz sobie box'a i storzek, teraz wykonaj CSG Substract na box'ie tym stożkiem stworzy sie podzielona na bryly wypukle bryła wklesla. (To wlasnie zauwazylem) bo co do gotowych bryl to nawet nie potrafie sobie takiego podziału wyobrazic :X wiec nie wiem :0

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1