1.Numery referencyjne: Po przesłaniu e-Faktury do portalu KSeF oprócz numeru KSeF otrzymujemy dwa numery w odpowiedzi "referencenumber" i "elementreferencenumber". Co oznaczają te liczby? Jaka jest różnica i dokładne szczegóły tych dwóch liczb?
-
Samofakturowanie: W przypadku samofakturowania; jakie pola w XML powinny być używane, a także w jaki sposób proces powinien być zarządzany przez API?
-
Nota uznaniowa: Jak powiązać pojedynczą notę kredytową z wieloma fakturami w celu rozliczenia rabatu?
-
Aktualizacja statusu: Pomyślnie przesłaliśmy e-fakturę z następującym identyfikatorem referencyjnym. Jednak gdy wywołamy poniższą metodę w celu uzyskania numeru KSEF (Numer KSEF) otrzymamy następujący błąd("Faktura o indeksze nie istnieje."). Fakturę możemy zobaczyć na portalu demonstracyjnym KSEF.
Identyfikator ref. faktury; 20230629-EE-2379F081DA-08437F6340-2B
5.Certyfikat cyfrowy: W jaki sposób my (nasz klient) możemy wygenerować cyfrowy certyfikat przed wysłaniem faktury w środowisku demonstracyjnym?
1.Reference numbers: After sending e-Invoice to the KSeF portal, there is two number apart from the KSeF number we get as a response "referencenumber" and "elementreferencenumber".What is these numbers stand for? What is the difference and exact details of those two numbers?
2.Self billing: In the case of self-billing; what are the fields in XML that should be used and also how should the process be managed via API ?
3.Credit note: How to link a single credit note to multiple invoices for rebate settlements ?
- Status update: We successfully submitted the e-Invoice with the following reference ID. However, once we call the following method to get the KSEF number (Numer KSEF) we get the following error("Faktura o podanym identyfikatorze nie istnieje."). We can see the invoice on KSEF demo portal.
Invoice ref ID; 20230629-EE-2379F081DA-08437F6340-2B
5.Digital Certificate: How can we(our client) generate a digital certificate before sending an invoice in a demo environment?