zawieszająca się gra planszowa proszę o pomoc

0

Witam czy ktoś mógłby zerknąć w mój projekt i podpowiedzieć dlaczego program przestaje działać? W programie wyświetla się plansza z pionkami które można przesuwać. Na początku podajemy rozstawienie pionków a potem ruszamy się nimi, jednak już przy pierwszych ruchach po ustawieniu pionków program zawiesza się. Podejrzewam, że źle operowałem na wskaźnikach Pola do Jednostki i odwrotnie, jednak nie jestem w stanie tego wykryć byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :)

https://github.com/dblinz/gra.git

0

Za te wszystkie wskaźniki powinieneś dostać po łapach.
Co mówi debugger?

2

vector<Field> fields;

delete &fields; No brawo.

Tragiczne formatowanie, odechciewa się czytać.

0

Debugger mówi: Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault. :(

2
board->getField(c-1,d-1)->getUnit()->setField(0);

To się wywala.
Szklana kula mi mówi, że getUnit() zwraca nulla.

0

Jednak jeśli przesuwamy pionek na nowe pole to czy getUnit w starym polu nie musi wskazywać na NULL bo inaczej pionek byłby na dwóch polach przy następnym wyświetleniu planszy?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1