Błędy w kodzie ze wskaźnikami do struktur

0

Witam
Próbuję zwalczyć kawałek kodu i nie mogę poradzić sobie ze wskaźnikami. Kilka poprawek umożliwiło mi odpalenie programu (kompilator pozwala włączyć), ale i tak to nie działa.

void AddCBAtEnd(CharBag** CB, int *len, char what);
void printCharBagTable(CharBag **CB, int *len);
CharBag* init(char z, int *len);

int main(void)
{
	int *len = NULL;
	int new_int;
	char new_char;
	CharBag **kolejka = NULL;
	*kolejka = init('t', len);    //BŁĄD
	do
	{
		scanf_s("%d", &new_int);
		scanf_s("%c", &new_char);
		if (-1 == new_int) { break; }
		AddCBAtEnd(kolejka, len, new_char);
	} while (-1 != new_int);
	*len = 1;
	printCharBagTable(kolejka, len);    //BŁĄD
	system("PAUSE");
	return 0;
}

CharBag* init(char z, int *len)
{
	CharBag *ptemp;
	ptemp = (CharBag*)malloc(sizeof(CharBag));
	ptemp->c = z;
	ptemp->code = (int)z;
	ptemp->counter = 1;
        *len = 1;
	return ptemp;
}

CharBag to struktura zawierające trzy pola ((char)c, (int)code, i (int)counter). Program ma jeszcze kolejne funkcje i jeśli okażą się przydatne to mogę je dorzucić, ale sądzę, że jeśli ogarnę ten kawałek to poradzę sobie z resztą. Komentarzem oznaczyłem linie, gdzie się buntuje.
EDIT: Zależy mi, żeby było to wykonane przez podwójne wskaźniki do struktury.

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Piotrek

0
    int len;
    CharBag *kolejka = NULL;

Za dużo tych gwiazdek wszędzie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1