Poszukuję funkcji podobnej do GetAsyncKeyState(int) lecz, która nie będzie sprawdzała czy zastał wciśnięty dany klawisz, lecz zwróci wartość klawisza wciśniętego.
Proszę o pomoc :)
0
0
Nie wiem czy o to chodzi, ale wartość klawisza w ASKII pobiera się w następujący sposób:
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
int main()
{
system("cls");
int klawisz;
klawisz = getch();
cout<<"numer klawisza: "<<klawisz<<endl;;
system("pause");
retuen main();
}
Poprzez WinApi możesz obsługiwać komunikaty WM_KEYDOWN i WM_KEYUP.
0
Niestety nie chodzi mi o to :(
Chodzi mi, aby program nie zatrzymywał się kiedy ma wczytać klawisz, i zwracał wartość wartość klawisza( tak jak getch())
0
getch() zatrzymywało przecież działanie programu. Ale jaki jest problem. Sprawdzaj czy jest dostępny znak w buforze i pobieraj kiedy jest. Coś w stylu:
if (KeyPressed)
{
Key = GetKeyPressed;
}
//pseudokod//
0
@Sarrus o to mi właśnie chodzi, tylko nie znam funkcji odpowiadającej GetKeyPressed
0
W curses mozesz ustawic tryb nodelay i skorzystać normalnie z getch();