Opengl problem z push i popmatrix

0

Witam muszę przepisać swoją "grę" z delphi na c++ i otóż mam problem , jak na razie wszystko było ok to teraz ciągle wywala mi błąd że funkcje Push i pop matrix nie są zdeklarowane

kawałek kodu

 void __fastcall ulica( )
{
  glPushmatrix();
  glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture[3] );
  glBegin( GL_POLYGON ); // gorna
  glTexCoord2f( 0.0, 1.0 );
  glVertex3f( 320.0, - 7.0, - 15.5 );//lg
  glTexCoord2f( 0.0, 0.0 );
  glVertex3f( 0.0, - 7.0, - 15.5 );//tl
  glTexCoord2f( 1.0, 0.0 );
  glVertex3f( 0.0, - 7.0, 16.5 );//tp
  glTexCoord2f( 1.0, 1.0 );
  glVertex3f( 320.0, - 7.0, 16.5 ); //pp
  glEnd( );
  glpopmatrix( );
}

Oto biblioteki które mam zdeklarowane

#include <stdlib.h>
#include <windows.h>		
#include <stdio.h>		
#include <gl\gl.h>			
#include <gl\glu.h>			
#include <gl\glaux.h>		
#include <math.h>
#include <gl\glut.h>
 

Gdzie znajduje się problem ? Proszę was o pomoc

0

glPushMatrix() i glPopMatrix() C++ jest case sensitive w przeciwieństwie do Pascala.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1