Witam muszę przepisać swoją "grę" z delphi na c++ i otóż mam problem , jak na razie wszystko było ok to teraz ciągle wywala mi błąd że funkcje Push i pop matrix nie są zdeklarowane
kawałek kodu
void __fastcall ulica( )
{
glPushmatrix();
glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture[3] );
glBegin( GL_POLYGON ); // gorna
glTexCoord2f( 0.0, 1.0 );
glVertex3f( 320.0, - 7.0, - 15.5 );//lg
glTexCoord2f( 0.0, 0.0 );
glVertex3f( 0.0, - 7.0, - 15.5 );//tl
glTexCoord2f( 1.0, 0.0 );
glVertex3f( 0.0, - 7.0, 16.5 );//tp
glTexCoord2f( 1.0, 1.0 );
glVertex3f( 320.0, - 7.0, 16.5 ); //pp
glEnd( );
glpopmatrix( );
}
Oto biblioteki które mam zdeklarowane
#include <stdlib.h>
#include <windows.h>
#include <stdio.h>
#include <gl\gl.h>
#include <gl\glu.h>
#include <gl\glaux.h>
#include <math.h>
#include <gl\glut.h>
Gdzie znajduje się problem ? Proszę was o pomoc