Jak nie masz na Umowie o Współpracy klauzuli/podpunktu odnośnie "nadgodzin" (złe słowo dla JDG, raczej nazwijmy praca poza umówionym zakresem dostępności) i wymienienia jakie masz stawki "ekstra", to masz zwykłą standardową stawkę. W ogromnej większości przypadków tak właśnie jest, że jak ktoś zarabia 100zł/h i pracuje 200h w miesiącu, to wystawia fakturę 200h po 100zł/h.
Jeśli masz to ustalone w Umowie, to spotkałem się z 2 sposobami rozliczenia:
- 2 pozycje na fakturze z różnymi stawkami
- 1 pozycja poprzez umówienie się z PM czy kto tam zarządza projektem, przeliczenie godzin ekstra na zwykłe i dodanie do puli zwykłych godzin, czyli np zamiast 168h po 100zł/h + 20h po 200zł/h, 208h po 100zł
Zapytaj najlepiej na projekcie osób odpowiedzialnych za rozliczenia jak to chcą rozegrac żeby im pasowało i tyle.
Edit: to co napisałem to odnośnie przypadku, gdy wymagane jest wypisanie jednostek czasu pracy. Jak jest jedna pozycja w postaci Usługi informatyczne XXX PLN, to jeszcze łatwiej :).