Outsourcing - administrator IT - praca w nocy, nadgodziny

0

Witam
Zastanawiam się nad pracą jako administrator systemów w outsourcingu IT.
Chciałem zapytać jak często ( średnio ) w tej branży zdarzają się nadgodziny i praca w weekend ,jak są zwracane ? Co ważniejsze, jak wygląda sprawa pracy w nocy ? Są za to premie ? Podobno polega to na konieczności usunięciu problemu w 15 - 30 min. w środku nocy A jak nie to jest duży problem z klientem. Wydaje mi się dość karkołomne. Obecnie pracuje jako administrator w dużo spokojniejszym środowisku i zastanawiam się czy to ma sens.

1

Zależy. Od projektu, firmy, konkretnego systemu itp itd.
Dodatkowa kasę za pracę w nocy reguluje kodeks pracy.

4

NIE!!!

3

Chyba, że lecisz na b2b wtedy masz się pojawić i zrobić swoje za stawkę jaką wynegocjujesz i tyle :) Kodeks pracy cie nie obowiązuje, nie ma czegoś takiego jak nadgodziny czy dodatkowa stawka za prace w nocy.

0

Generalnie szukam pracy jako administrator systemu GNU/Linux. Wydaje mi się że usunięcie problemu w 30 min. na ledwo poznanej infrastrukturze może być trudne. W obecnej pracy mogę to zrobić ale pracuje tu już 4 lata no i nie mam "spiny"

1

Dodatek za pracę w nocy jest liczony od najniższej krajowej, więc to grosze. Firma dodatkowo powinna płacić Ci nadgodziny, jeśli musiałeś się zalogować i usunąć awarię. Dodatkowo za dyżur (tzw. on-call) również powinieneś mieć dodatek za "bycie w gotowości". Generalnie nie polecam, zbyt duże uwiązanie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1