Jak w temacie mam gre kółko i krzyżyk i chciałbym teraz ją wzbogacić o gre z komputerem jak to zrobic ????? nie mam pomysłu :P
kod tego apletu pochodzi ze zrodel 4p, znalazlem teraz taka gre http://macka.vip.server.pl/rozrywka/tictactoe/O&X.html oto jej zrodlo http://macka.vip.server.pl/rozrywka/tictactoe/TicTacToe.java tylko nie wiem jak to przezucic ???
No coz... jak widzisz przy programowaniu nie wystarczy sama umiejetnosc kopiowania tego co ktos juz napisal :D . Skoro masz juz szkielet tej aplikacji (gra w kolko i krzyzyk) to teraz musisz dopisac modul sztuczenej inteligencji, czyli stworzyc algorytm pseudorozumowania komputera. Kilka wskazowek znajdziesz na:
www.gamedev.net/
warsztat.mmogspot.pl/
Poszukaj tez co nieco na necie o drzewie poszukiwan. Ten temat nie jest taki prosty jakby sie moglo wydawac. :/
Program ten, o który Ci chodzi znajduje się w pliku demo jdk :] pod nazwą "TicTacToe.java"
Kolko i krzyzyk to prosta gra wiec najlepszym rozwiazaniem byloby drzewko decyzyjne.
od bólu najprostszą wersję (tzn macierz 3 na 3) mógłbyś nawet zrobić na tablicach, bo kombinacji to tam dużo nie ma ;). A wersja na poważnie to może np. algorytmy genetyczne (uczące się na ruchach gracza)
w cudzysłów proszę tą "naukę" :> jakby nie patrzył to tylko algorytm.