Witam,
mam problem z klasą Timer(Klasa Timer)
wszytko pięknie się kompiluje jednak podczas uruchomienia tej funkcji cały program się sypie

w pliku Odliczaj.java

 package org.my.game;

import java.util.TimerTask;

public class Odliczaj extends TimerTask {

        @Override
        public void run() {

                // TODO Auto-generated method stub
                if(SpeedfingersActivity.sekundy==0)
                {
                        SpeedfingersActivity.sekundy = 59;
                        --SpeedfingersActivity.minuty;
                }
                else --SpeedfingersActivity.sekundy;
                if(SpeedfingersActivity.sekundy>9)
                        SpeedfingersActivity.what_time.setText(String.valueOf(SpeedfingersActivity.minuty)+" : "+String.valueOf(SpeedfingersActivity.sekundy));
                else
                        SpeedfingersActivity.what_time.setText(String.valueOf(SpeedfingersActivity.minuty)+" : 0"+String.valueOf(SpeedfingersActivity.sekundy));
                if(SpeedfingersActivity.sekundy == 0)
                        if(SpeedfingersActivity.minuty == 0)
                                this.cancel();
        }

}

a w głównym pliku jest takie coś

 
package org.my.game;

import java.util.Date;
import java.util.Timer;
import java.util.TimerTask;

import android.app.Activity;
import android.graphics.drawable.Drawable;
import android.os.Bundle;
import android.view.MotionEvent;
import android.view.View;
import android.view.View.OnClickListener;
import android.view.View.OnTouchListener;
import android.widget.Button;
import android.widget.SeekBar;
import android.widget.TextView;

public class SpeedfingersActivity extends Activity {
	public static TextView what_time;
	
    /** Called when the activity is first created. */
    @Override
    public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);
        setContentView(R.layout.how_many_players);
        
       game();
        
    }
    public static int minuty = 9;
	public static int sekundy = 33;
    private void game() {
		// TODO Auto-generated method stub
		what_time = (TextView)findViewById(R.id.times);
	
	
			Timer timer = new Timer();
			Odliczaj odlicz = new Odliczaj();
			timer.schedule(odlicz, 1000, 1000);
			what_time.setText("hohoho");
		
	}

Głównie to w zmienna what_time działała jak stoper