Witam,
mam problem z klasą Timer(Klasa Timer)
wszytko pięknie się kompiluje jednak podczas uruchomienia tej funkcji cały program się sypie
w pliku Odliczaj.java
package org.my.game;
import java.util.TimerTask;
public class Odliczaj extends TimerTask {
@Override
public void run() {
// TODO Auto-generated method stub
if(SpeedfingersActivity.sekundy==0)
{
SpeedfingersActivity.sekundy = 59;
--SpeedfingersActivity.minuty;
}
else --SpeedfingersActivity.sekundy;
if(SpeedfingersActivity.sekundy>9)
SpeedfingersActivity.what_time.setText(String.valueOf(SpeedfingersActivity.minuty)+" : "+String.valueOf(SpeedfingersActivity.sekundy));
else
SpeedfingersActivity.what_time.setText(String.valueOf(SpeedfingersActivity.minuty)+" : 0"+String.valueOf(SpeedfingersActivity.sekundy));
if(SpeedfingersActivity.sekundy == 0)
if(SpeedfingersActivity.minuty == 0)
this.cancel();
}
}
a w głównym pliku jest takie coś
package org.my.game;
import java.util.Date;
import java.util.Timer;
import java.util.TimerTask;
import android.app.Activity;
import android.graphics.drawable.Drawable;
import android.os.Bundle;
import android.view.MotionEvent;
import android.view.View;
import android.view.View.OnClickListener;
import android.view.View.OnTouchListener;
import android.widget.Button;
import android.widget.SeekBar;
import android.widget.TextView;
public class SpeedfingersActivity extends Activity {
public static TextView what_time;
/** Called when the activity is first created. */
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.how_many_players);
game();
}
public static int minuty = 9;
public static int sekundy = 33;
private void game() {
// TODO Auto-generated method stub
what_time = (TextView)findViewById(R.id.times);
Timer timer = new Timer();
Odliczaj odlicz = new Odliczaj();
timer.schedule(odlicz, 1000, 1000);
what_time.setText("hohoho");
}
Głównie to w zmienna what_time działała jak stoper