Cześć.
Potrzebuję porady i wdrożenia Comarch optima.
3 x handel 1x księga handlowa plus.
Do tej pory pracowalismy na rozwiązaniu Wfirma z baselinker, ale ze względu na mnogość ograniczeń musielismy przejść na bardziej sensowny soft. Padło na Optimę. Zajmujemy się sprzedażą internetową, handel przez Woocommerce, Allegro, sprzedaż stacjonarna.
Na ten moment wfirma przesyła na bieżąco stany magazynowe, ceny na allegro i woocommerce dzięki czemu klient nie kupi czegoś czego nie mamy bo się sprzedało na innej platformie.
Potrzebujemy aby ktoś dobrał nam rozwiązanie. Jednorazowy zakup serwera wydaje się sensownym rozwiązaniem, bo obsługa zewnętrzna którą nam zaoferowano to ok 350zł m/c.
2 komputery to windows, dwa to Mac.
Prośba o poradę jak to poukładać żeby miało sens.
Oferta, która otrzymałem od znajomego mojego znajomego to:
Zabezpieczony dostęp zdalny. Praca na zasadzie zdalnych pulpitów / aplikacji. Integracja z systemami SellIntegro itp.
Rozwiązanie jest oparte na serwerach wirtualnych w specjalistycznym centrum danych.
Mamy dwa serwery.
Serwer z Routerem, FireWall i VPN. Dla zabezpieczenia serwera docelowego.
Serwer z OPTIMĄ i systemem zdalnych pulpitów / aplikacji. Ten serwer jest "schowany" za routerem z punktu 1.
Proponowane parametry to:
Serwer 1
Mikrotik Cloud Hosted Router
2xCPU, 1GB RAM, 1GB Storage, 100Mbit/s
Serwer 2
Windows 2022 Server Standard 2 core
2vCPU Intel Xeon Gold, 8GB RAM, 100 GB Storage
3 licencje RDS (licencje imienne na użytkownika)
Koszt wynajęcia serwera to 352 zł netto miesięcznie.
Czy jesteśmy w stanie to poukładać w sensownych pieniądzach?