Centralizacja poczty email - oprogramowanie do zarządzania ofertowaniem drogą mailową

0

Witam.
Poszukuje oprogramowania do zarządzania skrzynkami pocztowymi. Problemem jest ogarnięcie wszystkich skrzynek pocztowych w jednym miejscu i reagowanie na ofertowanie z klientem. Dla klienta to będzie zwykła wiadomość, a dla operatora będzie to coś w rodzaju chatu. Bardzo fajnie ma to Allegro rozwiązane ale własnego serwera poczty nie mamy zamiaru stawiać.

Głównie chodzi o to, aby wiadomości "nie przepadły". Klienci wysyłają różnie zapytania o ofertę, raz do krzyśka, raz do grześka, raz na biuro i robi się bałagan. Istnieje w ogóle coś takiego? To już jest zarządzanie ticketami? Jak to połączyć z wiadomościami email?

0

Ja bym wykupił usługę , wczoraj zgłaszam usterkę w ZOOM za pomocą https://www.bolt.com/
summa summarum nic nie załatwiłem :D

0

To nie jest jako tako do usterek. Firma produkcyjna potrzebuje czegoś centralnego, aby trzymać historię kontaktów z klientem. Reklamację w tej branży są raczej załatwiane w innym sposób.

Może być usługa. Dobrze by było żeby była po polsku, bo nie wiem czy ogarną po angielsku, a taką listę znalazłem 🤔

1

Rzuć okiem na https://osticket.com/ albo https://systemticketowy.pl/, tylko nie jestem pewien, czy integracja z mailami będzie tym, czego Tobie potrzeba.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1