Postanowiłem wrócić do tematu.
Jest pewien postęp, ale mam problem z czytaniem id slotów przez ui.menu a mianowicie gdy inventory jest na świecie gry, każdy item podnoszony jest spod 1 postaci.
Tak wygląda przykładowy oryginalny slot w ekwipunku bez przeróbek, dla broni.
slot {name "slot_inv_1" area 191 250 40 40 bam "SLOTSWRD" sequence 0 slotinfo "characters[id].equipment.weapon0" highlight selected 1}
W pewnym, innym modzie (ale nie z inv na świecie gry) jest (podobna) funkcja:
function updateSlots2()
charTable = {}
local curCharId = id
--local charTable = {}
local CharId1 = id
Infinity_UpdateLuaStats()
table.insert(charTable, CharId1)
local CharId2 = id
Infinity_UpdateLuaStats()
if Infinity_GetNumCharacters() > 1 then
table.insert(charTable, CharId2)
end
local CharId3 = id
Infinity_UpdateLuaStats()
if Infinity_GetNumCharacters() > 2 then
table.insert(charTable, CharId3)
end
local CharId4 = id
Infinity_UpdateLuaStats()
if Infinity_GetNumCharacters() > 3 then
table.insert(charTable, CharId4)
end
local CharId5 = id
Infinity_UpdateLuaStats()
if Infinity_GetNumCharacters() > 4 then
table.insert(charTable, CharId5)
end
local CharId6 = id
Infinity_UpdateLuaStats()
if Infinity_GetNumCharacters() > 5 then
table.insert(charTable, CharId6)
end
end
A działający slot wygląda przykładowo:
slot {name "slot_inv_1" area 191 250 40 40 slotinfo "characters[charTable[1]].equipment.weapon0" enabled "Infinity_GetNumCharacters() > 0" bam "SLOTSWRD" sequence 0 highlight selected 1}
A więc wystarczyłoby zmienić charTable[2] oraz GetNumCharacters() > 1 - to powinno być tyle dla itemów z 2 postaci.
Niestety w tym przypadku to nie trybi. O ile UpdateLuaStats() działa, to ID kompletnie jest obojętne... Podnosi przedmioty jedynie z 1 postaci - jak już wspomniałem wcześniej.
Zdaję sobie sprawę, że ciężko będzie "wyczarować" odpowiedz, ale może ktoś ma pojęcie jak to ID wyedytować, lub tę funkcję ??
EDIT:
Zagadnąłem do człowieka, który moduje te gry, zrobił patch do exe, czarnej warstwy już nie ma, więc po problemie ;).