Od czego zacząć: Unreal Engine 4 czy Unreal Engine 5

0

Witam, od której wersji radzicie zacząć swoją przygodę z silnikiem Unreal Engine ( 4 czy 5).
Gdyby ktoś nie wiedział to wczoraj była premiera pełnej wersji 5 .

0

A w jakim celu chcesz zaczynać przygodę z tym silnikiem? Chcesz później stworzyć coś swojego, czy bardziej interesuje Cię dołączenie do istniejącego projektu i praca nad jego rozwojem?

0

Aktualnie mam 2 lata do 18 i w tym czasie chciałbym uczyć się silnika / tworzyć coś swojego, a potem znaleźć pracę.

4

To na pewno nowa wersja. Im większa planowana perspektywa czasowa, tym bardziej się opłaca w nowsze wersje technologii iść.

1

Nawet jakbys mial zamiar wchodzic na rynek pracy w najblizszych miesiacach, to i tak UE 5 - aktualnie wszystkie nowe projekty sa na niego napalone i jego znajomosc pojawia sie praktycznie w kazdej nowej ofercie.

0

Tylko właśnie nie ma prawie materiałów do nauki UE5, a i jeszcze czy kurs do UE4 będzie też jako tako aktualny do UE5.
np, ten
https://www.udemy.com/course/unrealcourse/?ranMID=39197&ranEAID=0Bz3A2CPbI4&ranSiteID=0Bz3A2CPbI4-lEYvxsRmNOhgdwENQEw_7Q&LSNPUBID=0Bz3A2CPbI4&utm_source=aff-campaign&utm_medium=udemyads

0

Mozesz smialo brac, w UE5 jest po prostu troche dodatkowych rzeczy. Jesli sie tego obawiasz, to mozesz zawsze zaczac od UE4, a pozniej przesiasc sie na 5, jak poczujesz sie bardziej komfortowo z tym srodowiskiem, bo przeciez masz duzo czasu

2

UE5 nie jest kompletnie inną technologią niż UE4, więc spokojnie możesz zacząć naukę z już istniejących materiałów (tych dla UE4). Zanim łykniesz podstawy i tak trochę czasu minie, a w międzyczasie wyjdą materiały edukacyjne dla nowej wersji (jeśli faktycznie ich nie ma).

Raczej większość projektów będzie albo startować z nową wersję UE, albo będą na nową technologię migrować. Nauka silnika na takim poziomie, aby być w stanie załapać się gdzieś na juniorka i tak potrwa z rok-dwa, a za rok-dwa UE5 będzie standardem w branży. Myśl przyszłościowo.

0

Dobra, dzięki za pomoc

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1