Unreal Engine 4 i soft body simulation

0

Muszę zaimplementować soft body simulation w oparciu o algorytm verleta. (tak jak tutaj na filmie: )
O ile w teorii wiem jak to działa i jak to zrobić w js, to w ue4 mam pustą głowę co użyć jako punktów i lini oraz jak je łączyć. Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak mogę to zaimplementować w ue4? Zależy mi na wydajności.

4

Mi to wygląda na obiekty połączone odpowiednimi jointami.
Jointy mają różne parametry definiujące ich zachowanie. Np. przy jakim napięciu się niszczą (jak na filmiku).
Spróbuj sobie na scenę dodać kilka obiektów 3D i połącz je jointami.

Przeczytaj sobie krótki opis tego przykładu:
https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/Resources/ContentExamples/Physics/1_5/


@Adam Boduch: to jest jedno z tych pytań gamedevowych, w których nie używa się języka programowania, tylko chodzi o konfigurację obiektów w edytorze.

0

@lacosta amigo: Może warto zajrzeć do UCableComponent

0

Robiles cokolwiek wczesniej w jakims silniku do gier? Wszystkie podstawowe komponenty, takie jak sfere, masz juz gotowe i mozesz sobie po prostu zrobic dla nich skrypt, gdzie zdefiniujesz ich zachowanie. Ciezko to wyjasnic, jesli wczesniej z takim silnikiem nie miales stycznosci (a tak wynika z twojego postu), wiec przerob jakis podstawowy kursik, to nauczysz sie z nim pracowac

0

Tutaj masz tutorial na którym bazował autor filmu który zalinkowałeś:

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1