Jak poderwać programistę?

Odpowiedz Nowy wątek
dupa blada
2014-10-03 20:11
dupa blada
0

Jestem załamana, On jest kompletnie ślepy na to, że na niego lecę :(

Pozostało 580 znaków

2014-10-03 20:25

Rejestracja: 9 lat temu

Ostatnio: 1 dzień temu

0

To może ją opal na solarium? :).

A poważniej. Facet jak każdy inny. Chyba nie nikt nie jest w stanie Ci pomóc, bo o gustach się dyskutuje :P

edytowany 1x, ostatnio: Sarrus, 2014-10-03 20:25

Pozostało 580 znaków

dupa blada
2014-10-03 20:45
dupa blada
0

Wcale nie jak każdy inny, wyjątkowy!

Pozostało 580 znaków

2014-10-03 20:49

Rejestracja: 6 lat temu

Ostatnio: 4 miesiące temu

Lokalizacja: Poznań

0

@blondi znow na forum ?

Blondi jest poważną programistką, nieczułą na maślane oczy przystojniaków! - blondi 2014-10-09 19:07

Pozostało 580 znaków

dupa blada
2014-10-03 20:52
dupa blada
2

Nie wiedziałam, że jestem sławna ;)

Pozostało 580 znaków

2014-10-03 21:04

Rejestracja: 15 lat temu

Ostatnio: 1 minuta temu

14
dupa blada napisał(a):

Jestem załamana, On jest kompletnie ślepy na to, że na niego lecę :(

To mu to zakomunikuj. Np:

while (true) {
  ruchaj_mnie();
}

"Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute." - Abelson & Sussman, SICP, preface to the first edition
"Ci, co najbardziej pragną planować życie społeczne, gdyby im na to pozwolić, staliby się w najwyższym stopniu niebezpieczni i nietolerancyjni wobec planów życiowych innych ludzi. Często, tchnącego dobrocią i oddanego jakiejś sprawie idealistę, dzieli od fanatyka tylko mały krok."
Demokracja jest fajna, dopóki wygrywa twoja ulubiona partia.
Pokaż pozostałe 4 komentarze
Poza tym to nie jestem modem. - Wibowit 2014-10-03 21:57
Nie chcieli mnie na moda :( - Wibowit 2014-10-03 21:57
Spox... Trzeba wnioskować o moda dla Ciebie :D - pavlov 2014-10-03 21:59
Tak wyszło :< - msm 2014-10-04 12:25
Oczywiście, przeczytałem "To mu to zakomunikuj. Np:" jako: "To mu to zakomituj. Np:". A może jednak moje życie nie jest w git/perforce? - pylaochos 2014-10-25 14:47

Pozostało 580 znaków

2014-10-03 22:03

Rejestracja: 7 lat temu

Ostatnio: 2 godziny temu

0

Myślałaś może o tym, że on niekoniecznie leci na Ciebie?

Pozostało 580 znaków

dupa blada
2014-10-03 22:10
dupa blada
0

Wibowit, jeszcze mi się biedaczek przegrzeje :)

Myślałaś może o tym, że on niekoniecznie leci na Ciebie?

Niemożliwe, wszyscy mnie pragną.

możesz go schładzać, jakimś lodem, czy coś - Wibowit 2014-10-03 22:14
Wysmaruj go pastą termoprzewodzącą, a potem przyklej do niego radiatorki. - pylaochos 2014-10-25 14:49

Pozostało 580 znaków

2014-10-03 22:13

Rejestracja: 6 lat temu

Ostatnio: 10 miesięcy temu

0

Nie leci, ale może poleci gdy nieco bardziej wprost mu powiesz o co chodzi. Gdyby Cię nie lubił to by Cie unikał. A jeżeli nie unika, ale nie odpowiada na Twoje znaki, to może trzeba jakoś konkretnie zagadać do niego. Bo on pewnie nie jest świadomy tego co do niego czujesz.

edytowany 1x, ostatnio: Merano, 2014-10-03 22:14
ty tak serio ? - niezdecydowany 2014-10-03 23:20
Oczywiście że na serio. Co w tym dziwnego? - Merano 2014-10-03 23:43

Pozostało 580 znaków

2014-10-03 23:12

Rejestracja: 6 lat temu

Ostatnio: 5 lat temu

5

Zacznij go olewać.

to działa tylko na laski - Wibowit 2014-10-03 23:42
Wibowit ma rację :) - wasiu 2014-10-03 23:45
ale przynajmniej chłopak miałby trochę spokoju :P - kamienikupa 2014-10-03 23:45

Pozostało 580 znaków

dupa blada
2014-10-03 23:46
dupa blada
0

Wasz biedny kolega po fachu samotnie spędza kolejny weekend, a Wy bezduszni nie chcecie mu pomóc! Jak Wam nie wstyd?

Jeśli wyjdą z tego fajne aplikacje i narzędzia, to dobrze chłopak robi :P - spartanPAGE 2014-10-04 00:15

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0