Rzuty kostką

0

Cześć,ostatnio wzorując się na informacjach z pewnej książki napisałem grę ,,Rzut kostką,,
Jednak coś nie działa,

<html>
<head>
	<title>Rzut pojedyńczą kością</title>
	<script>
		var cwidth = 400;
		var cheight = 300;
		var dicex = 50;
		var dicey - 50;
		var dicetidth = 100;
		var dicehight = 100;
		var dotared = 6;
		var ctx;
		function init() {
			var ch = 1 + Math.floor(Math.random() * 6);
			drawface(ch);
		}
		function drawface(n) {
			ctx = document.getElementById('Canvas').
			getContext('2d');
			ctx.lineWidth = 5;
			ctx.clearRect(dicex, dicey, dicewidth, dicehight);
			ctx.strokeRect(dicex, dicey, dicewidth, dicehight);
			ctx.fillStyle() = "#009966";
			switch(n) {
				case 1:
				Draw1();
				break;
				case 2:
				Draw2();
				break;
				case 3:
				draw2();
				draw1();
				break;
				case 4:
				draw4();
				break;
				case 5:
				draw4();
				draw1();
				break;
				case 6:
				draw4();
				draw2mid();
				break;
			}
		}
				function draw1() {
			
		var dotx;
		var doty;
		ctx.beginPath();
		dotx = dicex + .5 * dicewidth;
		doty = dicey + .5 * diceheight;
		ctx.arc(dotx,doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
		ctx.closePath();
		ctx.fill();
		}
		

			
			function draw2() {
				var dotx;
				var doty;
				ctx.beginPath();
				dotx = dicex + 3 * dotrad;
				doty = dicey + 3 * dotrad;
				ctx.arc(dotx, doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
				ctx.closePath();
				ctx.fill();
			}
			function draw4() {
				var dotx;
				var doty;
				ctx.beginPath();
				dotx = dicex + 3 * dotrad;
				doty = dicey + 3* dotrad;
				ctx.arc(dotx, doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
				dotx = dicex + dicewidth - 3 * dotrad;
				doty = dicey + diceheight - 3 * dotrad;
				ctx.arc(dotx, doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
				ctx.closePath();
				ctx.fill();
				ctx.beginPath();
				dotx = dicex + 3 * dotrad;
				doty = dicey + diceheight - 3 * dotrad;
				ctx.arc(dotx, doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
				dotx = dicex + dicewidth - 3 * dotrad;
				doty = dicey + 3 * dotrad;
				ctx.arc(dotx, doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
				ctx.closePath();
				ctx.fill();
			} 

			function draw2mid() {
				var dotx;
				var doty;
				ctx.beginPath();
				dotx = dicex + 3 * dotrad;
				doty = dicey + .5 * dicehight;
				ctx.arc(dotx, doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
				dotx = dicex + dicewidth - 3 * dotrad;
				doty = dicey + .5 * diceheight; //brak zmiany
				ctx.arc(dotx, doty, dotrad, 0, Math. PI * 2, true);
				ctx.closePath();
				ctx.fill();
			}
		</script>
	</head>
	<body onload="init();">
		<canvas id="canvas" width="400" height="300"> 
			Twoja przeglądarka nie obsługuje elementu canvas stadardu HTML5.
		</canvas>
	</body>
</html>

Co źle zrobiłem?

0

Debuguj kod po kolei, aż znajdziesz błąd. Oddziel też warstwę logiki od warstwy prezentacji i formatuj kod, by był bardziej czytelny.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1