[msvc++] kostka do gry

0

witam wszystkich programistów. Ja dopiero zaczynam ta przygodę i mam w związku z tym mały problem :-( Musze zrobić to zadanie: Zadaniem jest zrealizowanie kompnentu który byłby uniwersalna kostka do gry. Jedną z własciwosci powinno być pole mówiące o tym ilu ścienna jest kostka (4,6,8,12 i 20 - scian), przy czym w zależności od tego parametru musza byc rysowane różne sciany. Zwykła kostka do gry ma 6 scian i bok jej jest kwadratem ale kostka czterościenna będzie miała ściany trójkątne a 12-scienna pięciokąty. Na kostce 4,6,8 sciennej ilosc oczek zaznaczyc przy pomocy kółek a na pozostałych cyframi. Oczywiście komponent musi być uzbrojony w metode: losuj, która spowoduje wylosowanie i wyświetlenie odpowiedniej liczby oczek. //Bardzo prosze o pomoc bo nie wiem jak to w ogóle zaczac moze ktos napisze mi jakis kawałek kodu a ja cos bede myslał. Dodam ze to ma być w C++ (Microsoft Visual Studio).Z góry dziekuje.pozdr

0

Proponuje zrobić odwrotnie. Ty daj kawałek kodu a my będziemy myśleć. Odwrotna sytuacja jest bez sensu.

0

Oto moje wypociny: tutaj Jest to same GUI. Mysle ze mam jakis pomysl na ten projekt. Chce aby za pomoca przycisku button mozna bylo wczytac obrazek. Jak dodac taka akcje do przycisku button ??

Pozdr i z gory dziekuje za help!</url>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1