Witam.
Muszę stworzyć program, który "rzuca" kostką, mam problem ze zrobieniem tak jakby nowych rzutów. Mój program wygląda mniej więcej tak:
import java.util.*;
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import java.applet.*;
import java.util.Random;
public class Kostka extends Applet implements ActionListener
{
Button przycisk;
Panel panel;
int wynik = 0;
public void init()
{
setBackground(Color.white);
przycisk = new Button("Rzucaj");
przycisk.addActionListener(this);
setLayout(new BorderLayout());
panel=new Panel();
panel.add(przycisk);
add(przycisk, BorderLayout.SOUTH);
}
public void paint(Graphics g)
{
if (wynik == 0)
g.drawRect(10, 10, 100, 100);
else if (wynik == 1)
g.drawRect(10, 10, 100, 100);
g.fillOval(50, 50, 20, 20);
}
public void actionPerformed(ActionEvent ev)
{
Random rzut = new Random();
wynik = rzut.nextInt(6) + 1;
System.out.println("Wynik: " + wynik);
repaint();
}
public static void main(String[] args)
{
Kostka r = new Kostka();
}
}
Proszę o jakieś rozwiązania. Pozdrawiam