Znajdywanie najkrotszej drogi...

0

Mam napisac program na zaliczenie:
Dostepna jest macierz w ktorej niektore komorki wypelnione sa jakimis miastami i mam znalezc droge z jednego podanego miasta do drugiego (o ile istnieje).
X- reprezenuje jakis miasto

XOXOOOO
XXBOOOX
XOOOOOX
XXXXOOX
OOOXOXO
XOOXXXA

np zeby znalazlo droge miedzy a i b i wypisalo miasta po drodze.

0

http://warsztat.pac.pl/

kilka algorytmów do wyboru ;-)

0

To mi wygląda na problem komiwojażera

0

zdaje mi się, że mam gotowca na ten temat, o ile cie jeszcze to interesuje

0
wojtek_x napisał(a)

zdaje mi się, że mam gotowca na ten temat, o ile cie jeszcze to interesuje

Poprosze o tego gotowca.
Z gory dzieki.

0
animek napisał(a)

http://www.algorytm.cad.pl/Algorithms/21-30/algorithm27.html

spoko, a co jezeli na planszy bedzie tylko kilka przeszkod? To algorytm bedzieszybki jak ruski walec

0

Szukaj algorytmu do przeszukiwania grafu nieskierowanego wszerz (Dijkstry bodajże). Zaczniesz od pktu A, drzewo najkrótszych ścieżek pktu b będzie szukaną trasą. To nie jest p. komiwojażera
Polecam książkę Cormena.

//tak zrozumiałem z mętnego opisu autora - widać pomyliłem się - M

0

wlasnie chcialem sobie poczytac pare tekstow i wpadlem na to lol

http://www.programex.risp.pl/?strona=teksty_dla_programistow_wodzil_slepy_kulawego

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1