Problem z zasobami i grafika

0

Mam problem z bitmapkami. Mam plik z zasobami, zrobilem DLLa (kod wyglada tak):

library ElementyDLL;
uses
  SysUtils,
  Classes;

{$R elementy.res}

begin
end.

iJak wczytuje te bitmapki do TImage jest spoko, moge plynnie ort! te TImage i nie ma problemow, ale jak wykonam jakas operacje typu :

var
  SrcBitmap : TBitmap;
  DestBitmap : TBitmap;
  I, J : Integer;
begin
with TImage(ActiveMDIChild.FindComponent(nazwa)) do
  begin
  DestBitmap := TBitmap.Create;
  SrcBitmap := Picture.Bitmap;
  DestBitmap.Width :=SrcBitmap.Height;
  DestBitmap.Height :=SrcBitmap.Width;
  for  I := 0 to SrcBitmap.Width do
  begin
    for  J := 0 to SrcBitmap.Height do
      DestBitmap.Canvas.Pixels[J, SrcBitmap.Width-1-I] := SrcBitmap.Canvas.Pixels[I, J];
  end;
  Picture.Bitmap := DestBitmap;
  DestBitmap.FreeImage;
  DestBitmap.Free;
  end;

Wszystko zaczyna strasznie wolno chodzic. I wlasnie hnie wiem dlaczego. Obiekty ktorych nie obracam moge plynnie ort! a te obrocone strasznie wolno sie <ort>przesowaja.</ort> Na marginesie powiem ze jak nie uzywam zasobow tylko po prostu wczytuje bitmpki do TImage wszystko dziala plynnie. Dlaczego tak sie dzieje? Jak to naprawic? Bede wdzieczny za pomoc

0

Canvas.Pixels działa bardzo wolno nawet na szybkich kompach.
Spróbuj z TBitmap.ScanLine

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1