Witam w SDL siedzę od 4h i mam problem przy pewnym programiku.
Mianowicie program ma za zadanie przemieszać bitmape po ekranie przy pomocy strzałek a przycisk "C" z założenia wyśrodkowywać bitame na obszarze programu.
Ale zamiast przenosić starą to wkleją ją w tło i tworzy nową bitmape na podanych współrzędnych.


#include <SDL.h>

bool wyjscie = false;
int OsY;
int OsX;
SDL_Event zdarzenie;
SDL_Rect LudekPozycja;
#undef main
int main(int argc,char *args[])
{
    SDL_Surface *ekran = SDL_SetVideoMode(640,480,32,SDL_SWSURFACE);
    SDL_Surface *ludek = SDL_LoadBMP("ludek.bmp");

    while(!wyjscie)
    {
        while(SDL_PollEvent (&zdarzenie) )
        {
            if(zdarzenie.type == SDL_QUIT)
                wyjscie = true;
            if(zdarzenie.type == SDL_KEYDOWN)
            {
                switch(zdarzenie.key.keysym.sym)
                {
                case SDLK_RIGHT:
                    OsX+=20;
                    break;
                case SDLK_LEFT:
                    OsX-=20;
                    break;
                case SDLK_UP:
                    OsY-=20;
                    break;
                case SDLK_DOWN:
                    OsY+=20;
                    break;
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                //     case SDLK_c:
                    //SDL_Surface *czarno = SDL_LoadBMP("e0.bmp");
// tu próba zasłonięcia 
// byłej bitmapy             //SDL_BlitSurface(czarno,0,ekran,0);
                    //SDL_Flip(ekran);
                //  OsX = 320;
                //  OsY = 240;
                //  break;
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                }
            }

        }
        LudekPozycja.x = OsX;
        LudekPozycja.y = OsY;
        SDL_BlitSurface(ludek,0,ekran,&LudekPozycja);
        SDL_Flip(ekran);

    }
    SDL_FreeSurface(ludek);
    SDL_Quit();
    return 0;
}

Próbowałem zasłaniać cały obszar roboczy czarnym tłem jednak nie pomaga.
Problem jest pewnie banalny jednak prosiłbym o pomoc;p